ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36757
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۶
  • 521 بازدید
  • ارسال توسط :
اسارتی زینب گونه و شهادتی حسین وار

اسارتی زینب گونه و شهادتی حسین وار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ شهادت واژه ای است که هرگونه بخواهیم از آن بنویسم کم گذاشته ایم. چه زیباست در راه عمه سادات قدم برداشتن و در پایان هم در راه دفاع از حریم حرم سر دادن، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ شهادت واژه ای است که هرگونه بخواهیم از آن بنویسم کم گذاشته ایم.

چه زیباست در راه عمه سادات قدم برداشتن و در پایان هم در راه دفاع از حریم حرم سر دادن، این روزها اسم شهید محسن حججی را که می شنویم در هرکجا و سرگرم هرکاری که باشیم کودکش در جلوی چشمانمان نمایان می شود، نحوه ی شهادتش حادثه ی کربلا را به خاطرمان می اورد.

ما ملتی هستیم که از سردادن در راه ائمه اطهار نمی هراسیم، امتی هستیم که اگر یک نفر از ما را به شهادت برسانند از قطرات خون هرشهیدی که برزمین می افتد یک رزمنده قد علم می کند.

ما انسان هایی هستیم که ارزوهایمان شهادت است نه اینکه خواهان مرگ باشیم نه ولی شیفته  شهادت هستیم.

چه شیرین و گواراست جان دادن در راه دفاع از حرم، این روزها اسم شهید حججی که می اید دوباره بی هیچ بهانه ای مظلومیت در دلها زنده می شود.

باز انسان خیلی از گفته هایی را که در روضه ها شنیده است را حس می کند و به این نتیجه می رسد که تاریخ دائم در حال تکرار است.

من از سرزمینی هستم که امثال محسن حججی ها در ان کم نیست، از سرزمینی که هشت سال جنگ تحمیلی نتوانست قامت و اراده ملتش را بشکند.

این روزها هم هرکجا اسم مقاومت به میان بیاید نام ایران وایرانی در صدر ان خودنمایی می کند، ما ملتی هستیم که الگو و اسوه هایمان امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)است، ما ملتی هستیم که از اسارت و شهادت نمی هراسیم چرا که اموخته ایم در هیچ شرایطی زیر بار ظلم و ستم نرویم.

دشمن هم باید بفهمد که هرچه فرزندان ایران اسلامی را به شهادت برساند هر لاله که بر زمین بیفتد هزاران سرو قد علم خواهند کرد و با چنین کارهایی نمی توانند در دل های ما لرزه بیندازند چرا که ما ملتی از تبار حسینیم و فرزندانی که این روزها در سوریه دارند در دفاع از حریم عمه سادات جان فشانی می کنند بی شک اگر در حادثه کربلا هم حضور داشتند شهادت نصیبشان می شد.

طهماسبی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.