ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36759
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۶
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم گرامیداشت شهید حججی در نهاوند برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهید حججی در نهاوند برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام والمسلمین صادق صالح در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شهادت شهید حججی بار دیگر نشان داد که جوانان انقلابی ایران اسلامی همیشه برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده هستند. وی اظهار داشت: ابهت و اقتدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام والمسلمین صادق صالح در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شهادت شهید حججی بار دیگر نشان داد که جوانان انقلابی ایران اسلامی همیشه برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده هستند.

وی اظهار داشت: ابهت و اقتدار و غیرتی که در صورت شهید حججی وجود داشت نشان‌دهنده عظمت و بزرگواری این شهید والامقام بود و اقتدار این شهید حقارت تروریست‌های تکفیری را نمایان کرد.

مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: این شهدای والامقام برای همه ما الگو هستند و باید باقدرت و صلابت راه آن‌ها را ادامه دهیم و از زندگی این عزیزان درس بگیریم.

وی عنوان کرد: تروریست‌های تکفیری در اوج حقارت و پستی قرار دارند و می‌خواهند چهره‌ای خشن از دین اسلام نشان دهند ولی انشا الله به‌زودی نابود خواهند شد.

صالح گفت: خلوص و ایمان شهید حججی باعث شد که عشق و محبت این شهید عزیز در دل‌های مردم کشورمان نفوذ کند.

مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: مانند سراسر کشور مراسم گرامیداشت این شهید مدافع حرم با حضور مردم و مسئولان در نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم گرامیداشت شهید حججی سه‌شنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حوزه علمیه آیت‌الله علیمرادیان نهاوند (سر خیابان) برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.