ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 36787
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

نفس‌های داعش در بادیه سوریه به شماره افتاده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از ایسنا، منابع نظامی سوری اعلام کردند که ارتش سوریه و هم‌پیمانانش کنترل تعدادی از روستاهای نزدیک به شهرک الکوم در شمال شرق استان حمص را در دست گرفتند. ارتش سوریه در این عملیات کنترل هفت روستا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از ایسنا، منابع نظامی سوری اعلام کردند که ارتش سوریه و هم‌پیمانانش کنترل تعدادی از روستاهای نزدیک به شهرک الکوم در شمال شرق استان حمص را در دست گرفتند. ارتش سوریه در این عملیات کنترل هفت روستا در حومه شرقی حمص را در دست گرفته است.

رسانه جنگ سوریه فیلمی از حمله سربازان سوری به تپه‌ای که نیروهای داعش در منطقه حمیمه به سمت دیرالزور در آنجا سنگر گرفته‌ بودند، منتشر کرد.

این فیلم صحنه‌هایی از درگیری‌های شدید در فاصله بسیار نزدیک بین سربازان سوری و افراد داعش را به تصویر می‌کشد.

با این پیشروی اکنون منطقه‌ای نزدیک به 30 کیلومتر بین الکوم و شهرک السخنه باقی مانده تا داعش به طور کامل در بخش غربی بادیه سوریه محاصره شود. ارتش سوریه روز شنبه کنترل شهرک السخنه را در دست گرفت.

دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که اگر ارتش سوریه بتواند کنترل این منطقه را در دست بگیرد به این ترتیب داعش را در منطقه‌ای به مساحت هشت هزار کیلومتر مربع محاصره کرده است.

نیروهای دولتی سوریه که از محور غرب نیز پیشروی می‌کنند اخیرا از مناطق جنوب استان رقه وارد استان دیرالزور شدند.

وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد، با ارائه مشورت به نیروهای سوری در انجام عملیات هلی برن روز شنبه در شمال الکوم به این پیشروی کمک کرده است.

این وزارتخانه افزود:‌ عملیات به این نیروها اجازه داد تا بر منطقه الکدیر تسلط یافته و سپس به سمت الکوم بروند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.