ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 36792
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
فردا از آزادگان سرافراز دانشگاه تهران تجلیل می‌شود

فردا از آزادگان سرافراز دانشگاه تهران تجلیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، برنامه تجلیل از آزادگان دانشگاه تهران فردا (چهارشنبه 25 مرداد) از ساعت 14 تا 16 با حضور محمود نیلی احمدآبادی در تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار می‌شود. بنابراین گزارش، در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، برنامه تجلیل از آزادگان دانشگاه تهران فردا (چهارشنبه 25 مرداد) از ساعت 14 تا 16 با حضور محمود نیلی احمدآبادی در تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در این مراسم اعضای هیات رئیسه دانشگاه تهران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، رئیس اداره آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی از مسئولان پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه تهران حضور خواهند شد.

گفتنی است طبق اعلام معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برنامه‌ریزی برای این رویداد از اول مرداد آغاز شده و در این مراسم از آزادگان سرافراز هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران  تجلیل به‌ عمل می‌آید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.