ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36836
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۴
  • 154 بازدید
  • ارسال توسط :

ضرورت پاسخ قاطع به جنایات داعش در منطقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» با اشاره به ‌ضرورت حفظ عزت در جوامع اسلامی، اظهار کرد: آمریکا به‌ عنوان شیطان بزرگ به دنبال این است که عزتی را که امروز مردم مسلمان ایران دارند از بین ببرد . وی با اشاره به برخوردهای ذلیلانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» با اشاره به ‌ضرورت حفظ عزت در جوامع اسلامی، اظهار کرد: آمریکا به‌ عنوان شیطان بزرگ به دنبال این است که عزتی را که امروز مردم مسلمان ایران دارند از بین ببرد .

وی با اشاره به برخوردهای ذلیلانه آمریکایی‌ها در دوران پیش از انقلاب با شاه به‌ عنوان عالی‌مقام‌ترین مسئول کشور، افزود: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، باعث عزتمند شدن کشور و مردم شد و این عزتی که امام راحل عظیم‌الشأن به کشور آورد به دلیل ایمان راسخ، تقوا و خداترس بودن ایشان بود .

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این که خداترس بودن و پیروی از فرمان‌های خداوند برای هر شخص و جامعه‌ای عزت را به همراه خواهد آورد، گفت: اگر بخواهیم این عزت را حفظ کنیم باید در جامعه ما دین‌داری قوی‌تر بشود و تلاش مسئولین نیز باید در راستای تقویت دین‌داری و کمرنگ شدن معصیت در جامعه باشد .

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به این که اسراء و رزمندگان ما حتی در زمانی که در دست دشمنان اسیر هستند ذره‌ای از خود ضعف نشان نمی‌دهد تصریح کرد: این عزت به خاطر ایمان و تقوای بالایی است که این عزیزان دارند .

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید مدافع حرم «محسن حججی» افزود: این جوان عزیز و شجاع اصفهانی که پس از اسارت در دست داعشیان سنگدل و ظالم با لب‌تشنه به شهادت رسید است نماد واقعی ایمان به خدا و برخوردار از تقوای الهی بوده است.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود توصیه‌های مقام معظم رهبری به مسوولان دولتی در جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری و ضرورت توجه مسئولین به این توصیه‌ها اشاره کرد و گفت: رسیدگی به معیشت مردم و لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین خواسته ایشان از دولت آینده بود .

وی ادامه داد: پیشرفت اقتصاد کشور و بهبود وضع معیشت مردم با نگاه به دستان غرب و توسط بیگانگان میسر نمی‌شود و مسئولین خود باید تنبلی را کنار گذاشته و با برنامه‌ریزی، همدلی و بهره‌گیری از ظرفیت داخل کشور مشکلات را حل کنند .

ناصری بابیان این که اقتصاد مقاومتی تحقق نمی‌یابد مگر این که از نیروهای شایسته و توانمند استفاده شود و به توان نیروی‌های داخلی و استعدادهای آن‌ها اعتماد شود اظهار کرد: هزاران ایرانی در کشورهای غربی به‌عنوان نخبگان علمی و اقتصادی مشغول به فعالیت هستند که این مهم علاوه بر اینکه نشان از توانمندی و استعداد ایرانیان است ضرورت ایجاد شرایطی برای بازگشت برخی از آن‌ها و جلوگیری از خروج نخبگان از کشور را می‌رساند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تعامل گسترده با دنیا به این معناست که در دنیا خودمان را بشناسانیم و با ملت‌ها و جوامع مختلف ارتباط سازنده برقرار کنیم افزود: ارزش‌های انقلاب و ایده‌ها و اهداف این نظام مقدس هنوز برای بسیاری از مسلمین شناخته‌نشده است و دشمنان ایران اسلامی اهدافش ما را برای مردم دنیا بالعکس معرفی کرده‌اند .

ناصری ادامه داد: مسئولین دولتی در عرصه سیاست خارجه در تبیین اهداف و برنامه‌های نظام برای مردم دنیا کوتاهی کرده‌اند به‌طوری‌که دشمنان ما این‌طور در دنیا جلوه داده‌اند که ایران عامل ناامنی منطقه است اما حقیقت آن است که این ایران اسلامی بود که امنیت را به کشورهای عراق و سوریه که تا آستانه تجزیه شدن پیش رفته بودند و بخش قابل‌توجهی از مردم آن‌ها آواره شده بودند، بازگرداند .

وی اضافه کرد: در حقیقت ایران منطقه را برای آمریکا و اسرائیل و داعش که دست‌پرورده آن‌هاست ناامن کرده است و مسلمین باید این حقیقت را بدانند .

امام‌جمعه یزد با انتقاد از سیاست دولت در برابر وضع تحریم‌های جدید علیه ایران و نقض آشکار برجام توسط امریکا خاطرنشان کرد: مسئولین باید پاسخ این اقدامات هرچه سریع‌تر بدهند و ضرورت داشت مسئولین با مکاتبه با کشورهای مختلف و اعتراض مکرر به سازمان‌ها و جوامع بین‌المللی در مقابل وضع تحریم‌های جدید ساکت نمی‌نشستند و به چند پیام در فضای مجازی کفایت نمی‌کردند .

نماینده ولی‌فقیه در استان با ابراز تأسف نسبت به سکوت جوامع بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری در برابر جنایات عربستان و داعش در منطقه افزود: مدعیان حقوق بشر و غربی‌ها در برابر جنایات تکفیری‌ها در افغانستان و ظلم آل سعود به شیعیان منطقه قطیف ساکت بوده‌اند که این گواه بر این است که آن‌ها خود به استکبار جهانی و عاملین ظلم و فساد در عالم وابسته‌اند .

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.