ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36848
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۰۰
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
فتح قله سبلان توسط 300 دانش‌آموز به یاد شهید «محسن حججی»

فتح قله سبلان توسط 300 دانش‌آموز به یاد شهید «محسن حججی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان با یاد شهید مدافع حرم «محسن حججی» موفق به فتح قله ۴۸۱۱ متری سبلان شدند. فتح این قله با اجتماع 300 دانش‌آموز منتخب کشور و دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و مسئولان استان‌ها، مربیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان با یاد شهید مدافع حرم «محسن حججی» موفق به فتح قله ۴۸۱۱ متری سبلان شدند.

فتح این قله با اجتماع 300 دانش‌آموز منتخب کشور و دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و مسئولان استان‌ها، مربیان و کادر اتحادیه استان‌ها صورت گرفت.

دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی، کوهنوردی و صعود به قله سبلان را از روز دوشنبه 23 مرداد آغاز کرده و در صبحگاه روز سه شنبه 24 مرداد توانستند قله 4811 سبلان را فتح کنند و تجارب مختلفی را نیز در این اردو کسب کردند.

دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی در فتح دسته جمعی قله سبلان و در طول مسیر به کارگاه‌های مختلف فرهنگی و محتوایی در قالب گروه‌بندی و کار تشکیلاتی و جهادی در بستر طبیعت سبلان، طبیعت‌گردی، استفاده از آبگرم شابیل، حضور در بستر رودخانه تشکیل جلسات مباحثه گروهی با موضوعات فرهنگی و برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی متنوع پرداختند و پیش از این صعود نیز جلسه صحن علنی و نشست فارغ‌التحصیلان ویژه برادران برگزار شد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بار دیگر با همکاری اتحادیه استان اردبیل موفق به فتح سومین ارتفاع بلند ایران شدند و امسال دومین سال پی در پی است که دانش‌آموزان توانستند این قله رفیع و مرتفع را فتح کنند.

لازم به ذکر است قله سبلان سومین قله بلند ایران و یک کوه آتشفشانی غیر فعال است که در قله آن دریاچه‌ای زیبا به چشم می‌خورد و تمام قلل آن در ایام سال پوشیده از یخ و برف‌های دائمی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.