ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36850
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۰۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید محسن حججی افتخار نظام است

شهید محسن حججی افتخار نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ ظهر امروز جلسه ستاد غدیر با حضور امام جمعه محترم و دیگر مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان ریگان برگزار شد. حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ ظهر امروز جلسه ستاد غدیر با حضور امام جمعه محترم و دیگر مدیران شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان ریگان برگزار شد.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه چند مناسبت مهم در پیش داریم و این روزها را باید غنیمت بشماریم،افزود: یکی از ایام الله که در روایات به آن تاکید زیاده شده بحث عید غدیر خم می باشد .

امام جمعه ریگان با بیان اینکه در بحث غدیر خم باید آنقدر کار کرد که فرزندان و نسل آینده ما بحث غدیر خم را فراموش نکنند،ادامه داد: بحث غدیر خم بحث مهمی است ، غدیر خم فراموش شد کربلا به وجود آمد.

رئیس ستاد غدیر خم شهرستان ریگان تصریح کرد: در روایات امام صادق می‌فرمایند؛ روزه روز عید غدیر معادل صد حج و عمره است و در روایت دیگری امام صادق (ع) فرمودند،روزه در روز عید غدیر خم معادل روزه تمام عمر دنیاست و اگر کسی به اندازه تمام عمر دنیا زنده بماند و تمام آن را روزه بگیرد ثواب آن به اندازه ثواب روزعید غدیر خم نیست.

خطیب جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه روز عید غدیر روز نیایش، عبادت و روز باعظمتی است،افزود:ما اگر این مناسبت ها را برنامه داشتیم بزرگترین کار فرهنگی است.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی اشاره‌ داشت به شهادت شهید محسن حججی و عنوان کرد: شهید حججی جزو شهدایی است که به انقلاب ما عزت داد .

وی افزود: به طوری که این شهید نافذ بود سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که عزت نظام ماست طی پیامی اعلام کردند، والله به سر بریده ات قسم که انتقام می‌گیریم.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه یادواره‌ شهید محسن حججی در شهرستان برگزار شود،خاطر نشان کرد: انتظار داریم شهرداری خیابان یا بلواری را به نام شهید محسن حججی که افتخار نظام است را در شهر نامگذاری کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.