ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 36871
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
فارس میزبان بیش از ۳ هزار دانش آموز سراسر کشور است

فارس میزبان بیش از ۳ هزار دانش آموز سراسر کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محسن کلاری افزود: اردوی مربیان و اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی هر ساله با هدف تقویت بنیه اعتقادات اسلامی و کسب تجربه در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی، و ایجاد بستر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محسن کلاری افزود: اردوی مربیان و اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی هر ساله با هدف تقویت بنیه اعتقادات اسلامی و کسب تجربه در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی، و ایجاد بستر مناسب برای تمرین زندگی دسته جمعی و مستقل از خانواده و همچنین ارتقای دانش مهارتی، اجتماعی، معرفتی و کارآفرینی اعضا و مربیان دانش آموزان برگزار می شود .

رئیس سازمان دانش آموزی فارس، تقویت روحیه اعتماد به نفس و آمادگی افراد برای مقاومت در برابر مشکلات و تنگناها و همچنین شناسایی مربیان توانمند و خلاق برای حضور در دوره تربیت مدرس را از دیگر اهداف این اردو برشمرد .

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در راستای تمرکز زدایی از فعالیت های مرکز دهمین اردوی ملی مربیان و هفتمین اردوی ملی اعضاء تشکیلات سازمان دانش آموزی، امسال به صورت قطبی و با میزبانی ۵ استان برگزار می شود .

کلاری ادامه داد: استان های خوزستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان، در این اردو میهمان استان فارس هستند .

رئیس سازمان دانش آموزی فارس اظهار داشت: این برای نخستین بار است که فارس میزبان اردوی ملی است و  اردوگاه شهید دستغیب با تمام قوا در حال آماده شدن و تجهیز برای برگزاری این اردوی ملی قطبی است .

کلاری از واگذاری اردوگاه شهید دشستغیب به سازمان دانش آموزی خبر داد و افزود: این اردوگاه استانداردهای لازم برای برگزاری یک اردوی ملی را نداشته اما پس از واگذاری آن به سازمان دانش آموزی در یک ماه اخیر ما سعی کردیم با انجام یک سری اقدامات اردوگاه را مهیای برگزاری این اردو کنیم .

وی تصریح کرد: ما از پنجم مرداد این اردوگاه را تحویل گرفتیم وسعی کردیم که فضای سبز و بناهایی مورد نیاز و اسکان دانش آموزان را  مرمت وتعمیر کنیم .

کلاری تاکید کرد: در اینده ای نه چندان دور از به روز ترین وسایل از جمله وسایل ورزشی پیشرفته و به خصوص وسایل منحصر به فرد در این اردوگاه اسنفاده می‌شود .

وی در خصوص برآورد مالی هزینه های تجهیز اردوگاه شهید آیت الله دستغیب و رسیدن به استانداردهای اردوگاه ملی خاطر نشان کرد: تا کنون هزینه ای را برآورد نکردیم اما از امکانات و توان بخش خصوصی و همکاری نهادهای دولتی استفاده میکنیم تا  به سمتی میریم که بتونیم برای دانش اموزان امکانات فراهم کنیم که در اصل حق همه ی دانش اموزان هست .

کلاری از حضور بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز و  ۱۰۰۰ مربی پیشتاز و فرزانه در این اردو خبر داد و افزود: این اردو از ۲۵ مردادماه آغاز و تا ۱۳ شهریور ماه در شیراز برگزار می شود .

کلاری با بیان اینکه نخستین اردو به مربیان مرد اختصاص دارد که از فردا ۲۵ مردادماه در شیراز آغاز می شود و به مدت ۴ روز ادامه دارد، گفت: مراسم افتتاحییه این اردوها پنجشنبه ساعت ۱۸ در اردوگاه شهید آیت الله دستغیب و  با حضور قائم مقام معاون وزیر در امور پرورشی و معاونین سازمان دانش آموزی کشور و مدیران استانی برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.