ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 36894
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر مدافعان حرم نبودند/انسانیت جغرافیا نمی شناسد

اگر مدافعان حرم نبودند/انسانیت جغرافیا نمی شناسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان ؛ نوشته ای چند روز است که بر صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته از شخصیتی که هم چنان در میان قشر زیادی از جوان ها محبوبیت دارد و آن این است: « مهدی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان ؛ نوشته ای چند روز است که بر صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته از شخصیتی که هم چنان در میان قشر زیادی از جوان ها محبوبیت دارد و آن این است:

« مهدی مهدوی کیا: به امید روزى که سیاست دست از سر ورزش بردارد و عمل جاى شعار را بگیرد. اى کاش به فکر از بین بردن فقر و اعتیاد و بیکارى بودیم نه اتفاقات سوریه و لبنان و عراق!»

به نظرم این حرف هر چند از زبان یک فوتبالیست مطرح شده است اما در میان اقشار مختلف طرفدارانی دارد ، پس روی حرف من فقط با ایشان نیست

پس دوست عزیزی که مثل آقا مهدی فکر میکنی، این چند خط رو لطفا با من همراهی کن

این را هم شما معترفید و هم بنده که هیچ کسی در هیچ جای دنیا طرفدار فقر و بیکاری نیست و همه ی مسئولین در هر مقامی موظفند این مسائل را پیگیری نموده و با قدرت به ریشه کنی فقر ، فساد ، بی کاری بپردازند.

اما…

یک سوال، آیا ما همان مردمی نیستیم که مفتخریم در رگ های جوانانمان خون دلیران و جوانمردان بزرگ این سرزمین است؟ ما همان هایی نیستیم که افتخارمان این است که  شیعه ی مولایی هستیم که خوی جوان مردی اش زبانزد تمام مذاهب است؟

همانی که اگر در هر جایی ندای مظلومی بلند می شد او آرام  نمی نشست،همان شخصی که با رفتنش از کوفه، جوان مردی هم از کوفه رخت بست و رفت.

ما همان هایی نیستیم  که هر سال منتظر آمدن محرم هستیم تا پیراهن مشکی به تن کرده و زیر علم مظلوم کربلا اشک بریزیم و ناله بزنیم ؟ ما همان هایی نیستیم که ثانیه شماری می کنیم تا اربعینش فرا رسد و عاشقانه و سرمستانه کیلومتر ها راه را پیاده به شوقش قدم بزنیم؟

مگر حسین (علیه السلام ) همانی نیست که فرموده اگر دین ندارید لا اقل آزادمرد باشید،برادرم انسانیت مرز جغرافیا نمیشناسد.

تا به حال به اشک چشم های کودکانشان که امروز قسمت آن هاست در چنگال نحس تکفیری های پلید گرفتار شوند، نگاه نکرده ای،مطمئنم طاقت دیدن اشک خردسال نداری چه کودک خودت باشد چه کودکی از مثل خودت.

اگر خودت زاده ی سوریه و عراق بودی و در چنگال آن ها اسیر، باز هم نظرت همین بود؟

عزیزدل، امروز اگر این جوانان عزیز ما؛ مدافعین حریم ما نبودند که در فرسنگ ها آنطرف تر در حالیکه تمام زندگی شان را، عشقشان را، فرزند خردسالشان را که هنوز شاید یک بار هم نتوانسته بابا را به زبان جاری کند، رها کرده و در فصل سرد و گرم با کمترین امکانات مشغول نبرد با دشمن خبیث اند،اگر نبودند،برای لحظه ای چشمت راببند و تصور کن،امروز شاید تو دستت را باید دراز میکردی و برای نجات زندگی ات و خانواده ات منتظر یاری بودی

رهبر انقلاب در دیدار با خانواده ی شهدای مدافع حرم و مرزبانان در ۲۸ خرداد ۹۶ فرمودند:

(اگر شهیدان مدافع حرم نبودند، امروز باید با «عناصرِ فتنه‌گر، خبیث و دشمن اهل‌بیت(ع)» در شهرهای ایران می‌جنگیدیم، زیرا آنان قصد داشتند از مرزهای عراق  وارد ایران شوند اما جلوی آنها گرفته شد و تار و مار شدند و اکنون نیز در عراق و سوریه به‌طور کامل در حال ریشه‌کن شدن هستند.

 امنیت مرزها و شهرهای کشور به برکت تلاش های مرزدارانی است که با همه وجود از ایران دفاع، و همچنین از ورود مواد مخدر جلوگیری می‌کنند، البته این تلاش ها به‌خوبی دیده نمی‌شود و مرزداران و شهدای مرزی، مظلوم هستند)

مهدی محمد زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.