ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 36964
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
  • 483 بازدید
  • ارسال توسط :
جلسه ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان مرکزی+تصاویر

جلسه ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان مرکزی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ امروز طی جلسه ی ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان مرکزی هماهنگی های لازم جهت اجرای هر چه بهتر و با شکوه تر این برنامه انجام شد و  تبادل نظر و هماهنگی های لازم صورت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ امروز طی جلسه ی ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان مرکزی هماهنگی های لازم جهت اجرای هر چه بهتر و با شکوه تر این برنامه انجام شد و  تبادل نظر و هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.

معاونت فرهنگی دانشگاه اراک:
کنگره،منحصر به شهدای دانشجوی دانشگاههای استان نیست

دکتر بهرامی معاونت فرهنگی دانشگاه اراک با گرامیداشت نام و یاد شهدا بخصوص شهید حججی با اشاره به برگزاری اولین کنگره شهدای دانشجو در سال گذشته و در دانشگاه آزاد گفت: سعی خواهیم کرد از همه تجربیات استفاده کرده و در اجرای این برنامه منحصر به شهدای دانشجوی دانشگاه اراک و یا دانشگاه های استان نباشیم، بلکه سعی خواهیم کرد شهدای دانشجوی ساکن استان مرکزی که در دانشگاه های دیگر مشغول به تحصیل بوده اند را نیز شناسایی و از خانواده این عزیزان جهت تکریم و شرکت در مراسم دعوت کنیم.

حجت الاسلام حسینی مطلق مسئول نهاد رهبری دانشگاه اراک نیز با تأکید بر مشخص شدن وظایف دانشگاه ها گفت: استفاده از آثار و دست نوشته شهدا در قالب یک نمایشگاه و همچنین پرداختن به مسئله عفاف و حجاب می تواند در کنار برگزاری این کنگره مؤثر باشد.

مهندس صیدی دبیر اجرایی کنگره در دانشگاه اراک نیز با اشاره به جایگاه شهدا در فرمایشات رهبری معظم انقلاب گفت: دبیرخانه این کنگره در دانشگاه اراک ایجاد خواهد شد تا ضمن تشکیل کمیته های مختلف از ظرفیت های استانی در این زمینه استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه این کنگره تقریباً در اوایل آذرماه برگزار می شود در ادامه گفت: پیشنهاداتی از جمله سرکشی به خانواده شهدا، فضا سازی در دانشگاه ها و برنامه های متنوع فرهنگی به دانشگاه ها ارائه دادیم که امیدواریم با اهتمام مسئولین و با همکاری دانشجویان اجرایی شود.

حجت الاسلام چمانی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی نیز ضمن تأکید بر ضرورت گفتمان سازی در گرامیداشت شهدا افزود: تبلیغات محیطی در سطح استان و توجه به فضای مجازی در زمینه برگزاری این کنگره و استفاده از ظرفیت دانشجویان در دانشگا های مختلف می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

نظری نماینده بسیج دانشجویی استان نیز برگزاری چنین برنامه هایی را رسالت بسیج دانشجویی دانست و افزود: بسیج دانشجویی در سال 94 همزمان با برگزاری اولین کنگره شهدای دانشجوی استان مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت دانشجویان بسیجی در سطح استان استفاده کرده و به جمع آوری آثار شهدای دانشجو پرداخته است و با اهتمام ویژه نسبت به این موضوع موفق به شناسایی حدود 93 شهید دانشجو در استان مرکزی گردیده است.

منصوری نماینده بنیاد شهید نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری بنیاد شهید در زمینه های مختلف با این ستاد گفت: یادواره 2600 شهید شهرستان اراک نیز در مهرماه برگزار می شود که مقدمه ای برای برگزاری کنگره شهدای دانشجو خواهد بود.

در این جلسه که در محل دبیرخانه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان یعنی دانشگاه اراک برگزار شد، ریاست دانشگاه اراک بعنوان رئیس ستاد، معاونت فرهنگی این دانشگاه بعنوان جانشین ستاد، نماینده مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی بعنوان دبیر ستاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، مسئولین فرهنگی دانشگاه اراک، علوم پزشکی، علمی کاربردی، پیام نور، فرهنگیان و همچنین نمایندگان بنیاد شهید و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

IMG_3032 IMG_3035  IMG_3041 IMG_3045 IMG_3046 IMG_3047  IMG_3051

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.