ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37154
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۵
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
تکریم خانواده شهید «حبیب‌الله حسن زهی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

تکریم خانواده شهید «حبیب‌الله حسن زهی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، جلسه یکصد و سی و هفتم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 24 مردادماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان علی‌آباد کتول از توابع استان گلستان برگزار شد. در این مراسم قرآنی که همزمان با اقامه نماز […]

تکریم و تقدیر از خانواده شهید «حبیب‌الله حسن زهی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، جلسه یکصد و سی و هفتم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 24 مردادماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان علی‌آباد کتول از توابع استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم قرآنی که همزمان با اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه علی‌آباد کتول و با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد، پس از قرائت خلاصه‌ای از دعای توسل و نیز تلاوت یکی از قاریان شهرستانی، مباحث تفسیری قرآن کریم توسط علی گل، قاری قرآن کریم و نماینده شورای عالی قرآن در استان گلستان در رابطه با مسئله حق تلاوت ارائه شد.

همچنین، در این مراسم معنوی، برنامه معرفی زندگینامه و نیز وصیت‌نامه شهید حبیب‌الله حسن زهی، از شهدای اهل سنت استان گلستان و نیز گرامیداشت شهید محسن حججی، شهید مدافع حرم با حضور حضار در مراسم برگزار شد.

در ادامه برگزاری این محفل قرآنی نیز با حضور مسئولان برگزارکننده مراسم، برنامه‌های مختلفی همچون مراسم تقدیر و تکریم خانواده شهید حبیب‌الله حسن زهی و برنامه نیز شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.

یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و سی و هفتمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چهارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.