ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37173
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۱۶
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایش مذهبی «راهی به سوی عرش» در فردیس اجرا می شود

نمایش مذهبی «راهی به سوی عرش» در فردیس اجرا می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایش مذهبی «راهی به سوی عرش» چهارشنبه 25 مرداد ماه در آستانه سالروز بازگشت آزادگان در مراسم یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی ساعت 18 در فردیس، شهرک ارم، پارک ارم  روی صحنه می رود. امیرحسین وادی نژاد مسئول […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایش مذهبی «راهی به سوی عرش» چهارشنبه 25 مرداد ماه در آستانه سالروز بازگشت آزادگان در مراسم یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی ساعت 18 در فردیس، شهرک ارم، پارک ارم  روی صحنه می رود.

امیرحسین وادی نژاد مسئول فرهنگی سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: نمایش مذهبی «راهی به سوی عرش»  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اشلامی شهرستان و بسیج هنرمندان شهرستان فردیس ناحیه امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی به هدف اجرای نمایش اشاره کرد و گفت: این نمایش با هدف ارج نهادن به مقام رفیع شهدای مدافع حرم برگزار می شود و چهره مصصم و مقتدر محسن حججی که به دست عوامل خونخوار داعش به شهادت رسید، نشانگر ایمان راسخ این شهید والامقام در دفاع از حریم ولایت است که باید الگو و سرمشق همگان باشد.

وادی نژاد تاکید کرد: شهدای سرافراز مدافع حرم حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز وظیفه همه ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا ما امروز با زبان هنر در راستای ترویج این فرهنگ عظیم هستیم.

وی در پایان گفت: نمایش مذهبی «راهی به سوی عرش»  را شایان خسروی از هنرمندان تئاتر فردیس روی صحنه می برد و در این نمایش یادی از شهدای مدافع حرم بالخصوص شهید محسن حججی خواهد شد تا مردم با زبان هنر به دلاوری ها و ایستادگی های شهدای مدافع حرم پی ببرند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.