ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37206
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۱۸
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
نورالدین پیرمؤذن خود فروخته و خود باخته است

نورالدین پیرمؤذن خود فروخته و خود باخته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به علت اظهارات عجیب دکتر نورالدین پیرموذن نماینده دوره های  ششم و هفتم مجلس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به علت اظهارات عجیب دکتر نورالدین پیرموذن نماینده دوره های  ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی از شهر اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی درباره زیر سوال بردن مسافت شهادت شهید محسن حججی تا حرم؛ اظهار داشت: باید پرسید پس چرا امام حسین (ع) مسافت طولانی مکه و مدینه تا کربلا را پیمود؟ آیا جز این بود که از زوال اسلام جلوگیری کند و دین اسلام را نجات دهد؟.

وی تصریح کرد: بیان چنین اظهاراتی از وی عجیب نیست زیرا یک خود فروخته و خود باخته بوده و هیچ راهی جز قرار گرفتن در صف دشمنان اسلام و تشیع پیش رو نمی بیند.

او افزود: مردم اردبیل از اینکه چنین نماینده ای را زمانی به مجلس فرستاده اند اعلام انزجار و برائت می کنند.

وی با بیان اینکه نورالدین پیرمؤذن مایه سرافندگی اردبیل است افزود: امثال شهید محسن حججی و سیفی ها برای حفظ و دفاع از حریم اهل بیت(ع) عزیمت کرده اند.

حسین نوری با اظهار اینکه با یک حساب سر انگشتی می توان به نتیجه رسید که چرا آمریکا مسافت هزار کیلومتری را پیموده و در عراق لنگر انداخته و در منطقه دنبال منافع نامشروع خود است؟.

وی گفت: برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و کیان ملت ایران اسلامی نباید منتظر دشمن در لب مرز ماند زیرا دشمن جسارت و جرات پیدا کرده و نهایتا ورود می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان اردبیل تاکید کرد: اظهارات امثال پیرمؤذن قابل اعتنا نبوده و نیست زیرا او خود فروخته و خود باخته است و کسی که زبان خود را در اختیار دیگران گذاشت انتظاری جز این از او نیست.

" گفتنی است نورالدین پیرمؤذن نماینده سابق مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در دوره ششم و هفتم در مجلس اخیراً در پست اینستاگرامی خود فاصله بین محل شهادت شهید محسن حججی در سوریه تا حرم حضرت زینب(س) را دور عنوان کرده و زیر سوال برده بود که دفاع از حرم با فاصله چند صد کیلومتری قابل توجیه نبوده و بی معنی است. همچنین وی در استدلالی به ظاهر قوی نوشته بود: مثلا اگر بخواهیم از تهران دفاع کنیم می توانیم حد اکثر تا عوارضی قم-تهران بجنگیم!".

پست اینستاگرامی پیرمؤذن:

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.