ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3724
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار: مردم همدان در دفاع از حرم آل الله سربلند هستند

استاندار: مردم همدان در دفاع از حرم آل الله سربلند هستند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیكبخت روز سه شنبه در سومین همایش نكوداشت اسوه های صبر و مقاومت با محوریت شهدای مدافع حرم گفت: در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در سوریه مردم همدان سربلند هستند و شهدای گرانقدری در دفاع از حرم […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیكبخت روز سه شنبه در سومین همایش نكوداشت اسوه های صبر و مقاومت با محوریت شهدای مدافع حرم گفت: در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در سوریه مردم همدان سربلند هستند و شهدای گرانقدری در دفاع از حرم تقدیم كردند و به خود می بالند كه شهدای استان در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم ، نهایت رشادت را از خود نشان دادند.
وی افزود: دفاع این عزیزان از حرم آل الله باعث شد جنگی به داخل ایران كشیده نشود و امنیت در بالاترین سطح در كشور حفظ شود.
استاندار همدان اضافه كرد: امروز فرهنگ مقاومت و فرهنگ مستشاری و دفاع فراسرزمینی را به خوبی باید اجرا كرد و در مسائل دفاعی، اقتصادی و مسائل مهم كشور با اجرای این فرهنگ بتوان استحكام داشته باشیم.
نیكبخت ادامه داد: یكی از روش های مقاومت، مردمی كردن آن است و سردار شهید همدانی در سوریه روش و منش مردمی كردن مقاومت را عملیاتی كرد.
وی یادآوری كرد: آنچه ما داریم ، امانت ، عطیه و آورده ای است كه شهدا و رزمندگان به مردم و رهبر معظم انقلاب هدیه كرده اند.
استاندار همدان اظهار كرد: به شما خانواده های بزرگوار شهدای مدافع حرم عرض ارادت می كنم و به وجود شما می بالم ، شما جنگ و خرابی را از كشور دور كردید و شهدای شما در كیلومترها دورتر از این كشور دفاع كردند تا كشور در امنیت كامل باشد و شهدای شما افتخار سرزمین ایران بوی‍ژه همدان هستند.
نیكبخت با یادآوری رشادتهای سردار شهید همدانی بیان كرد: بدنه سپاه همدان همه ارزشی و بزرگ هستند و شهدای مدافع حرم كه از بدنه سپاه و ارتش هستند با فكر خوب سردار همدانی رشد كردند.
وی افزود: شهید همدانی علاوه بر همه ویژگی ها، یك خصوصیت بزرگ داشت و خودش را برای گروه و دسته ای كوچك نمی كرد و ارزش سپاه را مقدس نگه می داشت.
استاندار خاطرنشان كرد: در 13 سال آشنایی و ارتباط با سردار همدانی ، ندیدم در هیچ مساله جناحی، گروهی و سبك، ارزش و ارج و عظمت سپاه را كمرنگ كند و به جایگاه سپاه ضرر بزند.
نیكبخت تصریح كرد: سپاه پشتیبان این مملكت است، عزیز همه ما است و عزیزان ما در سپاه مدافع كشور هستند و وقتی مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) نیروهای مسلح و سپاه را از دخالت سیاسی منع می كنند، می خواهند ارزش این نیروها محفوظ باشد.
وی یادآوری كرد: بدنه سپاه همدان بسیار ارزشمند، ولایی و مردمی است و نمونه آن شهدای مدافع حرم ازاستان همدان هستند.
سردارسرلشگر شهید حسین همدانی، مجتبی كرمی، مجید صانعی، میلاد مصطفوی، محسن فانوسی، مرتضی ترابی و حیدر ابراهیم خانی شهدای مدافع حرم از استان همدان هستند كه در دفاع از اسلام و حرم آل الله به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
7526/6993

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن