ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3726
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جشن پدران آسمانی در همدان/ تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم

برگزاری جشن پدران آسمانی در همدان/ تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، معصومه خادمی‌پناه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن پدران آسمانی در همدان همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت علی(ع) خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در شب میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود. وی این مراسم را گردهمایی فرزندان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، معصومه خادمی‌پناه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن پدران آسمانی در همدان همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت علی(ع) خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در شب میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

وی این مراسم را گردهمایی فرزندان شهدا به یاد پدران شهیدشان دانست و افزود: 9 سال پیش، عده‌ای از فرزندان شهدا در کنار مزار پدران شهیدشان در مشهد مقدس جمع شدند که بازخورد آن، برگزاری همایش پدران آسمانی در تمام استان‌های کشور در طی سال‌های اخیر بود.

دبیر همایش پدران آسمانی در استان همدان با بیان اینکه فرزندان شهدای مدافع حرم نیز در این مراسم حضور دارند، افزود: امام جمعه همدان در این روز نماز جماعت را اقامه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور فرزندان شهدا و عموم مردم برگزار خواهد شد، افزود: امسال نهمین سالی است که نسبت به برگزاری جشن پدران آسمانی در استان اقدام می‌شود.

خادمی‌پناه با اشاره به استقبال پرشور از این جشن در طی مدت برگزاری آن، هدف از این گردهمایی را ادای احترام به مقام شامخ پدران شهدا و تجدید بیعت با آنها دانست.

این مسئول از برگزاری این جشن در تمام شهرستان‎ها استان نیز خبر داد و اظهار کرد: سعی ما بر این بوده که اطلاع‌رسانی مناسبی از برگزاری این برنامه انجام شود که در همین راستا نسبت به نصب بنر در سطح شهر اقدام شده است.

دبیر همایش پدران آسمانی در استان همدان با اشاره به تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم استان در این مراسم تأکید کرد: برگزاری مراسم دعای توسل و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز در این همایش گنجانده شده است.

وی در پایان سخنانش از همکاری مسئولان سپاه استان برای برگزاری این همایش قدردانی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن