ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37267
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
مهریز را با شهدا معرفی کنید/نصب تابلوی چهره 313 شهید مهریز در حاشیه جاده سنتو

مهریز را با شهدا معرفی کنید/نصب تابلوی چهره 313 شهید مهریز در حاشیه جاده سنتو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح مهریز؛ امام جمعه مهریز در نشست مشورتی دفاع مقدس که در سالن شهدای ناحیه مقاومت بسیج سپاه قدیم برگزار شد گفت: قرار گرفتن در مسیر هدف شهدا افتخار است و کمترین کار برای شهدا، حضور در مراسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح مهریز؛ امام جمعه مهریز در نشست مشورتی دفاع مقدس که در سالن شهدای ناحیه مقاومت بسیج سپاه قدیم برگزار شد گفت: قرار گرفتن در مسیر هدف شهدا افتخار است و کمترین کار برای شهدا، حضور در مراسم هایی است که برای گرامیداشت یاد و خاطره آن ها برگزار می شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت هایی که برای زنده نگه داشتن نام شهدا انجام می شود پیشنهاد داد مردم و خیرین مهریز و نیز مسئولین شهرستان، دست در دست یکدیگر نهاده، با یکدلی و به دور از محله گرایی، جهت نصب تابلوی شهدا اقدام کنند. 

وی افزود: نصب تابلوی ساده از چهره معصوم 313 شهید مهریز در حاشیه جاده سنتو و بزرگراه خلیج فارس که درکنار مهریز قرار دارد و محل عبور و مرور بسیاری از رانندگان از اقصی نقاط کشور است یک حرکت معنوی و تاثیرگذار است و می توان از این طریق، نسبت به دِینی که شهدا بر گردن ما دارند ادای تکلیف کنیم.  

محی الدینی با بیان اینکه همه برادر دینی و زیر پرچم ولایت هستیم خاطرنشان کرد: دو دستگی ها و چند صدایی ها در یک شهرستان، به توسعه و تعالی شهرستان آسیب می زند. به مردم ولایتمدار و مومن مهریز توصیه می کنم با اتحاد و همبستگی، از برکات شهدا، این پتانسیل های معنوی به نحو احسن بهره ببرند. 

امام جمعه مهریز در پایان تصریح کرد: یادمان باشد شهدا از زندگی و آرزوهایشان گذشتند تا ما زندگی کنیم و به آرزوهایمان برسیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.