ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37301
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله هوایی و زمینی ارتش سوریه به داعش/هلاکت شمار زیادی از تروریستها

حمله هوایی و زمینی ارتش سوریه به داعش/هلاکت شمار زیادی از تروریستها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیرو‌های ارتش سوریه روز چهارشنبه طی عملیاتی موفق شمار زیادی از عناصر تروریستی داعش را در استان دیرالزور به هلاکت رساندند. خبرگزار‌ی دولتی سوریه «سانا» گزارش داد: یگان‌های ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش روز چهارشنبه به تجمع گروه […]

داعش در سوریهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیرو‌های ارتش سوریه روز چهارشنبه طی عملیاتی موفق شمار زیادی از عناصر تروریستی داعش را در استان دیرالزور به هلاکت رساندند.

خبرگزار‌ی دولتی سوریه «سانا» گزارش داد: یگان‌های ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش روز چهارشنبه به تجمع گروه داعش در دیرالزور حمله کردند و شماری زیادی از تروریست‌ها از جمله تروریست‌های عربستانی و کویتی را به هلاکت رساندند.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سانا در دیرالزور نیرو‌های ارتش سوریه با عناصر تروریستی در محور‌های الهویکه، االرشیدیه، و مناطق پیرامون فرودگاه درگیر شدند که ضمن هلاکت و جراحت شمار زیادی از عناصر تروریستی، حجم زیادی از تجهیزات نظامی و مهمات آن‌ها را منهدم کردند.

وی همچنین افزود: جنگنده‌های نیروی هوایی نیز مواضع و مسیر پشتیبانی تروریست‌های داعش را در نواحی الپاناروما و المواراد، الرشیدیه، الخسرات، و روستا‌های الخلیل، حسنیة، البغیلیة، حلة، حویجة صقر، عیاش، والمسراب به صورت پیاپی بمباران کردند.

در پی این حمله‌های هوایی چند پایگاه داعش نابود و شماری از عناصر تروریستی به هللاکت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.