ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37308
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
همسر شهید مدافع حرم: مردم قدر امنیت و آزادی موجود در کشور را بیشتر بدانند + عکس

همسر شهید مدافع حرم: مردم قدر امنیت و آزادی موجود در کشور را بیشتر بدانند + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، جمعی از اعضای دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان گیلان و گروه جهادی متخصصان گیلان با خانواده شهید حامد کوچک‌زاده از شهدای مدافع حرم در رشت دیدار کردند. همسر شهید کوچک‌زاده در این دیدار با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی شهید کوچک‌زاده در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، جمعی از اعضای دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان گیلان و گروه جهادی متخصصان گیلان با خانواده شهید حامد کوچک‌زاده از شهدای مدافع حرم در رشت دیدار کردند.

همسر شهید کوچک‌زاده در این دیدار با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی شهید کوچک‌زاده در طول حیات دنیوی ایشان عنوان داشت: روز و شبی نبود که شهید کوچک‌زاده از اینکه نتوانسته برای دین و انقلاب کاری کند، گله و شکایت نکند.

وی با بیان اینکه شهید کوچک‌زاده جنگ نرم را بسیار مهم‌تر و سخت‌تر از جنگ سخت می‌دانست، گفت: وی دارای اخلاقی بسیار خوش بود و حتی تذکرات خود را به‌گونه‌ای مطرح می‌کرد تا کسی از او ناراحت نشود و همین امر سبب شده بود تا اقوام و دوستان تمایل زیادی برای ارتباط با ایشان داشته باشند.

همسر شهید کوچک‌زاده افزود: وی همواره برای انجام فعالیت‌های فرهنگی پیشگام و آماده بود و برایش مهم بود تا بتواند فرد مفیدی باشد و هرگاه مشغول به کار بود با تمام وجود تمام خستگی‌ها، می‌شد رضایت و محبت را در چهره او دید.

وی با اشاره به دغدغه‌های شهید کوچک‌زاده پیرامون جنگ نرم و فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: شهید کوچک‌زاده همواره تاکید می‌کرد، کسی که می‌خواهد کار فرهنگی کند باید خود را تنها ببیند تا بتواند به خوبی با سختی‌ها مواجه شود.

همسر شهید کوچک‌زاده عنوان داشت: بعد از شهادت شهید سید اسماعیل سیرت نیا، حال حامد کاملاً متفاوت شده بود و با تمام وجود در برگزاری مراسمات شهید سیرت نیا همکاری می‌کرد.

وی ضمن بیان دغدغه خانواده‌های امروز خانواده شهدای مدافع حرم گفت: در سفری که همراه با سایر خانواده شهدای مدافع به سوریه داشتیم به‌طور جدی معنای ناامنی را احساس کردیم.

همسر شهید کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: در آنجا با تمام وجود درک کردیم که این شهدا چه کار عظیمی برای کشور و مردم انجام دادند و مردم نیز باید قدر امنیت و آزادی موجود در کشور را بیشتر بدانند.

مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت حرکت شهدای مدافع حرم اظهار داشت: حرکت شهدای مدافع حرم، شجاعت آن‌ها و دل کندن از فرزند و خانواده به‌قدری عظیم است که تا مدت ها نمی‌توان ابعاد مختلف آن را تشریح کرد.

علیرضا خاکپور ضمن تجلیل از جایگاه همسران شهدای مدافع حرم افزود: همسران شهدا در اجر شهادت این شهدا سهیم هستند زیرا فضایی را مهیا کرده‌اند تا این عزیزان با اطمینان خاطر از زندگی و فرزندان خود بتوانند به فعالیت‌های جهادی خود بپردازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.