ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37314
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
  • 469 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش مظهر فتنه از جنس سخت/ آمادگی یگان‌های مرزی عالی است

داعش مظهر فتنه از جنس سخت/ آمادگی یگان‌های مرزی عالی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تیپ ۳۱۶  زرهی؛ امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در صدر هیئتی از فرماندهان ارشد ارتش از تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان بازدید و از نزدیک توان و آمادگی نیروی تجهیزاتی این یگان را برای انجام ماموریتهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تیپ ۳۱۶  زرهی؛ امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در صدر هیئتی از فرماندهان ارشد ارتش از تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان بازدید و از نزدیک توان و آمادگی نیروی تجهیزاتی این یگان را برای انجام ماموریتهای محوله مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این دیدار که پس از حضور بر مزار شهید گمنام و ادای احترام به مقام شامخ تمامی شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی صورت گرفت با بیان سخنانی در جمع کارکنان تیپ۳۱۶ زرهی گفت:  با توجه به شرایط امروز جهان و به ویژه منطقه اگر مجموعه ای برای دفاع آماده باشد و از ناملایمات جنگ نهراسد، آن ملت پیروز است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین محسنات آماده بودن، ایجاد امنیت روانی برای مردم است، گفت: وقتی مردم آمادگی نیروهای مسلح ما را ببینند آسوده خاطر خواهند شد.

وی با بیان اینکه نمایش قدرت نیروهای مسلح  کشور باعث شد داعش نتواند هیچگاه  تصور نزدیک شدن به مرزهای ما را در ذهن بگذراند، ادامه داد: هرچقدر برای آمادگی تلاش کنید ارزش دارد کمااینکه امروز جوانان ما در معرض  یک آزمایش بزرگ هستند.

وی ضمن اشاره به رخدادهای سال ۸۸ عنوان کرد: حوادث  سال ۸۸ یک فتنه از جنس نرم بود و این در حالیست که داعش مظهر فتنه از جنس سخت است، با این حال این را بدانید که عمر فتنه همیشگی نیست اما ما در همه حال باید آماده باشیم زیرا در مقابل یک هجمه جدید از حضور عناصر تکفیر و نفاق هستیم.

جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ما حق  ندارند غافلگیر شوند و مهمترین ویژگی ها در آمادگی نیروهای مسلح داشتن اشراف اطلاعاتی  به شرایط درون و پیرامونی کشور، آمادگی نیروهای انسانی و تجهیزات است.

سرتیپ پوردستان گفت: به رغم وجود برخی تهدیدات خُرد در منطقه اما امروز آمادگی یگانهای حاضر در مرز بسیار عالی است اما فراموش نکنیم که یگانهای پشتیبانی نیز باید آماده تر باشند.

جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته های افتخار آمیز هشت سال دفاع مقدس را امانتی ارزشمند در دست رزمندگان امروز عنوان و اظهار داشت: باید در حفظ و حراست از این گنجینه معنوی تلاش و کوشش کنیم.

در ادامه این بازدید جانشین کل ارتش با حضور در نقاط مختلف تیپ ۳۱۶ زرهی از نزدیک با بخشهایی از توان و آمادگی رزمی یگانهای این پادگان آشنا و شاهد اجرای چند نمونه از عملیات رزمی یگانهای پیاده و زرهی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.