ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37340
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
  • 437 بازدید
  • ارسال توسط :
خون فرانسوی‌ها از حججی رنگین‌تر بود؟

خون فرانسوی‌ها از حججی رنگین‌تر بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "منبری ها" از روزی که خبر شهادت محسن حججی را شنیدیم، واکنش دیگران به آن تصویر شورانگیز و خبر بهت‌انگیز شهادت او قابل توجه بود. تا این لحظه اگر نگوییم همه، اکثریت قریب به اتفاق نخبگان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "منبری ها" از روزی که خبر شهادت محسن حججی را شنیدیم، واکنش دیگران به آن تصویر شورانگیز و خبر بهت‌انگیز شهادت او قابل توجه بود.

تا این لحظه اگر نگوییم همه، اکثریت قریب به اتفاق نخبگان و مسئولان کشور از هنرمندان و ورزشکاران گرفته تا سیاسیون و اهالی فرهنگ شهادت این علمدار مکتب حسین (ع) را تبریک و تسلیت گفته‌اند اما دریغ از یک پیام یا کوچک‌ترین واکنش رئیس‌جمهور محترم!

به گواهی سایت ریاست‌جمهوری، آقای روحانی از زمان شهادت حججی، چند انتصاب داشته‌اند، دو قانون را ابلاغ کرده‌اند، در جلسه هیات دولت شرکت کرده و البته روز ملی سنگاپور را تبریک گفته‌اند!

حقیقتاً جایی برای حججی در برنامه‌های رئیس‌جمهور نبود؟! شهادت حججی به دو دلیل اهمیت دارد؛ اول بخاطر شهادت سرافرازانه بدست وحشی‌ترین قوم تاریخ آن هم برای دفاع از ایران و اسلام؛ و دوم به عنوان موضوعی که مورد توجه اکثریت ملت ایران قرار گرفته و متاثرشان کرده است. هیچ کدام از این دو برای آقای روحانی اهمیت نداشت؟!

رئیس‌جمهور محترم که همواره از حضور مردم در فضای مجازی سخن گفته‌اند، آیا در چند روز اخیر حماسه عظیم ایرانیان و حتی غیرایرانیان در توئیتر و اینستاگرام و تلگرام و سایر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در تجلیل از مجاهدت و مظلومیت شهید حججی ندیده‌اند؟ موج ملی چند روز اخیر ملت ارزش یک پیام توئیتری آقای روحانی را هم نداشت؟

باور کنید که الان فصل تفرقه و دعوا نیست و شهید حججی نیز ریسمان وحدت همه ایرانی‌هاست اما این کدام منطق است که برای بهم خوردن سخنرانی علی مطهری نامه عریض و طویل می‌نویسد اما برای شهید بااخلاص وطن روزه سکوت می‌گیرد؟ با کدام استدلال برای حمله داعش به فرنگ و فرانسه درجا پیام تسلیت و محکومیت صادر می‌شود اما برای اسارت و شهادت غریبانه یک ایرانیِ مسلمان بدست یزیدیان زمان کمترین واکنشی دیده نمی‌شود؟

توقع زیادی است اگر از رئیس‌جمهورِ روحانیِ کشورِ اسلامیِ ایران انتظار داشته باشیم در شهادتِ شهیدِ وطن با مردم همدردی کند؟

ابراهیم رضایی

/ انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.