ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37368
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
  • 437 بازدید
  • ارسال توسط :

پیکر پاک شهید “سجاد باوی” تشییع شد

صراط: با حضور هزاران تن از مردم خوزستان پیکر پاک شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون تشییع شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، این مراسم از مصلای امام علی(ع) شهر کوت‌عبدالله آغاز شد و مردم خوزستان پیکر فرزند شهید خود را در بر گرفتند. […]

صراط: با حضور هزاران تن از مردم خوزستان پیکر پاک شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون تشییع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، این مراسم از مصلای امام علی(ع) شهر کوت‌عبدالله آغاز شد و مردم خوزستان پیکر فرزند شهید خود را در بر گرفتند.

 پس از برگزاری آئین ویژه، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر شهید سید مرتضی شفیعی بر پیکر شهید مدافع حرم سجاد باوی نماز اقامه کرد.

پیکر این شهید مدافع حرم پس از اقامه نماز با ندای الله اکبر بر دستان مردم خوزستان قرار گرفت.

با اینکه هوای شهر کوت‌عبدالله بالای 50 درجه بود هزاران نفر از مردم این دیار شهیدپرور در آئین تشییع شهید مدافع حرم سجاد باوی حضور یافتند.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده شهید جبار عراقی، خانواده شهید حسن حزباوی، خانواده شهید عباس کردانی، خانواده شهید سید حمید تقوی‌فر، خانواده شهید محمود مراد اسکندری و خانواده شهید حمید قنادپور در تشییع پیکر شهید سجاد باوی حضور داشتند و به او ادای احترام کردند.

تشییع باشکوه پیکر شهید سجاد باوی در اتوبان کوت‌عبدالله به اهواز جلوه‌ای از پیاده‌روی اربعین را در ذهن‌ها تداعی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم شهید سجاد باوی، نخستین فرزند خانواده، در سال 1359 در کوت‌عبدالله دیده به جهان گشود و به‌عنوان یک فعال فرهنگی در شهرستان کارون خوزستان فعالیت می‌کرد.

این دلیرمرد جنوبی چندی پیش برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه اعزام شد و به نبرد با تکفیری‌های آمریکایی پرداخت.

وی پس از حضور در جبهه مقاومت توسط عمال رژیم صهیونیستی و نیروهای تکفیری در روزهای گذشته به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر شهدای اسلام به ثبت رساند.

از شهید سجاد باوی یک پسر 10ساله به‌نام محمدعلی و یک دختر به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.