ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37369
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
شمار آوارگان عراق به 5 میلیون نفر رسید

شمار آوارگان عراق به 5 میلیون نفر رسید

وزیر مهاجرت عراق اعلام کرد شمار آوارگان داخلی در این کشور به دلیل حملات گروه تروریستی داعش از ماه ژوئن سال 2014 تا کنون به 5 میلیون نفر رسیده است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از عصرایران به نقل از آناتولی؛ جاسم محمد الجاف، وزیر مهاجرت عراق در نشست خبری در […]

وزیر مهاجرت عراق اعلام کرد شمار آوارگان داخلی در این کشور به دلیل حملات گروه تروریستی داعش از ماه ژوئن سال 2014 تا کنون به 5 میلیون نفر رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از عصرایران به نقل از آناتولی؛ جاسم محمد الجاف، وزیر مهاجرت عراق در نشست خبری در بغداد پایتخت این کشور اظهار داشت: شمار آوارگان داخلی عراق به دلیل حملات گروه تروریستی داعش از ماه ژوئن سال 2014 تا کنون به 5 میلیون نفر رسیده است.
وی افزود: 2 میلیون و 100هزار آواره نیز به منازل خود در مناطق آزاد شده از دست گروه تروریستی داعش بازگشتند.
الجاف با بیان این که در حال حاضر 2 میلیون و 900 هزار نفر از خانه و کاشانه خود دور افتاده اند، ادامه داد: 750 هزار آواره نیز در اردوگاه ها به سر می برند.
به گفته وزیر مهاجرت عراق، بیشترین تعداد آوارگان عراق از منطقه غربی شهر موصل است.
گفتنی است گروه تروریستی داعش پس از این که برخی مناطق استان های صلاح الدین٬ الانبار٬ موصل٬ کرکوک و دیاله را از ژوئن 2014 به تصرف خود درآورد٬ موج بزرگ مهاجرت در این کشور آغاز شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.