ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37383
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۵۲
  • 405 بازدید
  • ارسال توسط :
گشت مهربانی در روستای فلک وخونیک تجن به یاد شهید حججی + تصاویر

گشت مهربانی در روستای فلک وخونیک تجن به یاد شهید حججی + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، گروه گشت مهربانی قاین که از سال گذشته فعالیت خودرا با هدف کمک به روستائیان در بخش های درمانی،فرهنگی،ورزشی و.. آغاز کرده است این بار تصمیم می گیرد تا ثواب این امور خیر را به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، گروه گشت مهربانی قاین که از سال گذشته فعالیت خودرا با هدف کمک به روستائیان در بخش های درمانی،فرهنگی،ورزشی و.. آغاز کرده است این بار تصمیم می گیرد تا ثواب این امور خیر را به روح شهید محسن حججی که ناجوانمردانه به دست داعش به شهادت رسید هدیه کند.

لذا درطی دوروز گذشته در روستاهای فلک وخونیک تجن با گرامیداشت یاد وخاطره این شهید بزرگوار برنامه های خودرا اجرا نمودند ثوابش  را به روح این شهید بزرگورا هدیه کردند.

برنامه های گشت مهربانی شامل ،غبار روبی مزار شهداودیدار با خانواده شهید ،ویزیت رایگان ،برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی،برگزاری کلاس های هنری ونقاشی ویژه کودکان بود.

 

میرزازاده مسئول اجرای این برنامه ضمن تقدیر وتشکر از کلیه خیرین ومردم ودهیاران روستاهایی  که در طول یکسال گذشته با گروه همکاری داشته اند،گفت:برنامه گشت مهربانی با هدف کمک به مردم محروم در روستاهای شهرستان قاینات راه اندازی شده است وهزینه این برنامه توسط اعضای گروه وخیرین وشما مردم نوع دوست تهیه می شود وکسانی که تمایل دارند دراجرای این برنامه فرهنگی  گروه را همراهی نمایند می توانند کمک های نقدی خودرا به شماره کارت 6104337728254481به نام گشت مهربانی (حسن میرزازاده وخانم اکبری بانویی)واریزویا با شماره تلفن 09155632096تماس حاصل  نمایند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.