ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37418
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۳۲
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشتازی آزادگان در عمل به تکلیف/تلفات ناتوی فرهنگی دشمن سنگین‌تر از تلفات دوران جنگ تحمیلی است

پیشتازی آزادگان در عمل به تکلیف/تلفات ناتوی فرهنگی دشمن سنگین‌تر از تلفات دوران جنگ تحمیلی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از ۳۲ آزاده سرافراز شهرستان سرخس شب گذشته در شهرک گاز شهید مهاجر این شهرستان برگزار شد.   امام‌جمعه سرخس در این مراسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از ۳۲ آزاده سرافراز شهرستان سرخس شب گذشته در شهرک گاز شهید مهاجر این شهرستان برگزار شد.

 

امام‌جمعه سرخس در این مراسم با تأکید بر اینکه رسالت امروز آزادگان ما آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه است، اظهار کرد: آزادگان ما به تعبیر آموزه‌های قرآن اسیر نبودند، بلکه در حقیقت بندگی خدا را کردند و کسی که بندگی خدا را می‌کند، عین آزادگی و حُریت است.

 

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ افزود: دوران اسارت در حقیقت به تکلیف عمل کردن بود و آزادگان ما در عمل به تکلیف پیشتاز بودند.

 

وی تصریح کرد: رسالت آزادگان ما است که با اندوخته‌های تلخ و شیرینی که در دوران اسارت تجربه کردند، کسانی را که امروز در درون مملکت گرفتار اسارت و بندگی هوای نفس و مقام شدند را از این جهل نجات دهند.

 

امام‌جمعه سرخس «جهل» را بدترین نوع اسارت دانست و افزود: آزادگان ما امروز وظیفه دارند به که نسبت به اسلام، حکومت اسلامی و برکات انقلاب اسلامی و رهبری جاهل هستند، آگاهی بخشیده و جهل زدایی کنند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ بیان داشت: امروز منطقه درگیر جنگ عقیدتی شده و تمام بلاهایی که بر سر ملت‌های اسلامی می‌آید از روی جهل است، یعنی برادرکشی با جهل مرکب صورت می‌گیرد.

 

وی تصریح کرد: آن‌قدر دامنه جهل وسیع شده است که عده‌ای نمی‌دانند چکار می‌کنند و چون تبدیل به یک باور شده این‌طور جنایت می‌کنند.

 

عده‌ای با جهل خود مانع سرعت صدور انقلاب اسلامی هستند

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه عده‌ای امروز با جهل خود جلوی سرعت صدور انقلاب اسلامی را گرفته‌اند، اظهار داشت: آگاه‌سازی از برکات و خدمات نظام اسلامی از رسالت‌های مهم آزادگان است که نگذارند دوباره طاغوت در این کشور حکومت کند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تأکید کرد: امروز نباید به سمتی برویم که همسر شهید مدافع حرم محسن حججی که شجاعانه از حرکت شهید دفاع می‌کند، عده‌ای خرده بگیرند که چرا برای این معرکه شهید را آماده کرده است؛ نباید اجازه داد که گفتمان این عده معدود در جامعه گسترش پیدا کند.

 

وی بابیان اینکه کار مجاهدان زمان ندارد، اضافه کرد: انسانی که تکلیف محور است همیشه در میدان عمل حضور دارد؛ دیروز حضور آزادگان و امروز گفتمان آن‌ها مهم است، بنابراین خاطرات آزادگان ما باید تبدیل به کتاب شود تا در حافظه ملت ایران بماند.

 

تلفات ناتوی فرهنگی دشمن سنگین‌تر از تلفات دوران جنگ تحمیلی است

 

امام‌جمعه سرخس در ادامه تلفات ناتوی فرهنگی دشمن را سنگین‌تر از تلفات دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز هم دشمن قتل و عام فرهنگی می‌کند، بنابراین باید عده‌ای باشند که مانند دوران دفاع مقدس در این جنگ نیز سینه خود را سپر کنند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تصریح کرد: امروز جنگ فیزیکی تبدیل به جنگ عقیدتی شده و شاهد ناتوی سنگین فرهنگی دشمن هستیم.

 

وی با تأکید بر اینکه معامله با خدا عزت‌آفرین است، خاطرنشان کرد: امروز همه ملت ایران در برابر شهید حججی‌ها که با خدا معامله کردند و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، سر تعظیم فرود می‌آورند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.