ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3742
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :
خاطرات آسمانی فرزندان شهدا، جمع آوری می‌شود

خاطرات آسمانی فرزندان شهدا، جمع آوری می‌شود

همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و با هدف انتشار کتاب «بابای آسمانی»، خاطرات فرزندان شهدای استان قزوین در رابطه با پدران آسمانی‌شان جمع‌آوری می‌شود.   به گزارش ایثار، واحد قزوین، ستاد برگزاری دیدار با پدران آسمانی استان قزوین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر اساس طرح فراخوان این اقدام ترویجی، خاطرات […]

همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و با هدف انتشار کتاب «بابای آسمانی»، خاطرات فرزندان شهدای استان قزوین در رابطه با پدران آسمانی‌شان جمع‌آوری می‌شود.
 
به گزارش ایثار، واحد قزوین، ستاد برگزاری دیدار با پدران آسمانی استان قزوین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر اساس طرح فراخوان این اقدام ترویجی، خاطرات فرزندان شهدا را جمع‌آوری کرده و طی سال آتی در قالب کتاب «بابای آسمانی» منتشر خواهد کرد.
بر اساس این فراخوان، فرزندان شهدای استان قزوین، خاطرات مرتبط با پدران خود را نوشته و در جشن دیدار با پدران آسمانی سال 1395تحویل برگزار کنندگان جشن خواهند داد.
فرزندان شهدا همچنین می‌توانند خاطرات خود را به دفاتر بنیاد شهید در شهرستان‌های استان نیز تحویل و یا با ایمیل به نشانی: info@qazvin.isaar.ir ارسال نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن