ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3746
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱:۴۵
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع و بدرقه شهدا مدافع حرم پاکدشت با حضور پرشور عاشقان آل‌الله / شهدای مدافع حرم پاکدشت به 18 لاله گلگون کفن رسید

تشییع و بدرقه شهدا مدافع حرم پاکدشت با حضور پرشور عاشقان آل‌الله / شهدای مدافع حرم پاکدشت به 18 لاله گلگون کفن رسید

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم شهرستان پاکدشت در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش موثری داشته‌اند و این روزها نیز شاهد مجاهد و ایثارگری این عزیزان در دفاع از حریم آل‌الله هستیم، پاسداری و حراست از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام دستور کار این مجاهدان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم شهرستان پاکدشت در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش موثری داشته‌اند و این روزها نیز شاهد مجاهد و ایثارگری این عزیزان در دفاع از حریم آل‌الله هستیم، پاسداری و حراست از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام دستور کار این مجاهدان فی‌سبیل‌الله است و فردا نیز این شهرستان شاهد تشییع پیکر سه تن دیگر از لاله‌های گلگون کفن این خطه در حراست از حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها هستیم.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اعزامی فارس، آیین وداع با پیکر شهیدان والامقام حسین قربانی، نورمحمد داودی و محمد یوسفی سه‌شنبه شب با حضور پر شور عاشقان آل‌الله و آحاد مختلف جامعه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در پاکدشت، ابتدای بلوار جنوبی شهدای قمی برگزار شد.

پیکر شهیدان حسین قربانی و نورمحمد داودی صبح امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه؛ ساعت 9:30 صبح از میدان آزادگان (شعبه) به سمت مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت تشییع می‌شود.

همچنین بعد از مراسم تشییع، مراسم تدفین شهید نور محمد داودی در گلزار شهدای ده امام پاکدشت و شهید حسین قربانی در گلزار شهدای روستای جمال‌آباد پاکدشت برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهید نور محمد داودی نیز در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 15 در پاکدشت، نرسیده به میدان پارچین، خیابان حیدری توانا، مسجد حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.

مراسم دیگری نیز برای بزرگداشت شهید حسین قربانی روز جمعه سوم اردیبهشت ماه ساعت 16 در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) واقع در روستای جمال‌آباد شهرستان پاکدشت اجرا می‌شود.

همچنین شهید محمد یوسفی روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 9:30 صبح در شهر ایوانکی گرمسار تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، این سه شهید بزرگوار که از برادران کشور افغانستان ساکن پاکدشت هستند؛ که چند ماه گذشته از تیپ فاطمیون به سوریه اعزام شده بودند که سرانجام بعد از ماه‌ها درگیری با نیروهای تکفیری در استان حلب به فیض شهادت نائل آمدند.

معرفی سه تن از شهدای والامقام مدافع حرم شهرستان پاکدشت

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شهید نور محمد داودی نوجوان 16 ساله‌ای که در یکی از باغ‌های پاکدشت مشغول باغداری بوده است، به طور خودجوش و با تلاش فراوان برای دفاع از حرم آل‌الله خود را به تیپ فاطمیون رسانده و سرانجام به آرزوی خود شهادت رسیده است.

حسین قربانی نیز جوان 30 ساله‌ای بود که با رانندگی در شنزار روستای جمال‌آباد، زندگی خود را می‌گذراند، اما با شور و اشتیاق برای مبارزه با نیروهای تکفیری خود را به سوریه رساند و سرانجام به خیل عظیم شهدای مدافع حرم پیوست.

گفتنی است، تاکنون شمار شهدای مدافع حرم پاکدشت به 18 نفر رسیده است.

کانال تلگرام سرپرستی خبرگزاری فارس در جنوب تهران

telegram.me/joinchat/BOxrhj4jYGbJ7OgNMorHRw

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن