ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37461
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۲۴
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
مظلومیت‌های شهدای کردستان مغفول مانده است

مظلومیت‌های شهدای کردستان مغفول مانده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،اردوی یکروزه بازنشستگان سپاه بوکان یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از پاسداران بازنشسته این سپاه صبح روز پنج شنبه در محل سد شهید کاظمی این شهرستان برگزار شد.  در این همایش صمیمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،اردوی یکروزه بازنشستگان سپاه بوکان یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از پاسداران بازنشسته این سپاه صبح روز پنج شنبه در محل سد شهید کاظمی این شهرستان برگزار شد.

 در این همایش صمیمی که در محل سد شهید کاظمی برگزار شد فرمانده سپاه بوکان در سخنانی به موضوع شهید و شهادت پرداخت و عنوان کرد: امروز امنیت کشور ما در اوج ناامنی های منطقه مرهون خون پاک شهدایی است که از همه چیز گذشتند تا پیش از هر چیز اسلام و بعد انقلاب را حفظ کنند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی سپاه را خادم ملت دانست و گفت : تنها مباحث عمرانی جز اقدامات سپاه نبوده حتی در مسائل فرهنگی و امینی نیز تمام توان و تلاش خودمان را پای کار آورده ایم تا بتوانیم از همه نظر به بالابردن کیفیت زندگی در این مناطق کمک نماییم .

وی تاکید کرد: همه همت ما ایجاد بهترین شرایط برای یک زندگی مطلوب در جامعه اسلامی است و باید تمام مسئولین در این زمینه تلاش نمایند.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: سپاه یادگار امام است و به دست با برکت امام و خونهای هزاران شهید و ایثارگر در خدمت مردم است، لذا جایگاه این سپاه خادم بودن مردم است و تا جایی که بتواند از کیان انقلاب دفاع میکند.

وی آسایش و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهداء و رزمندگان و ایثارگران دانست و افزود: باعث افتخار ماست که در کشوری زندگی میکنیم که امنیت آن زبانزد خاص و عام است و البته این امنیت به راحتی به دست نیامده است بلکه با تلاش سربازان و پاسداران توانمند به وجود آمده است.

سرهنگ رحیمی عنوان کرد: برما ضروری است تا با روحیه جهادی و ولایت محوری ، چون همیشه مدافع انقلاب، رهبری و آرمان های امام خمینی (ره) برگرفته از فرهنگ بسیجی باشیم و در جهت حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قدم های محکمی برداریم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مظلومیت شهدای خطه آذربایجان غربی و کردستان اشاره کرد و افزود: بسیاری از مظلومیت‌های شهدای کردستان مغفول مانده است و عمق مظلومیت شهدای کردستان در نحوه شهادت آنان مشخص است بطوریکه ضد انقلاب حتی اجازه گریه کردن و برپایی مراسم سوگواری برای شهداء را هم نمی داد.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: افراد ضدانقلاب که خود را طرفدار مردم کرد می‌دانستند و داعیه‌دار دفاع حقوق کردها بودند، چنان بلایی سر خانواده‌های کرد می‌آوردند که نمونه آن در هیچ جنگ و مبارزه‌ای نمی‌توان یافت.

فرمانده سپاه بوکان اظهار کرد: سپاه ثابت کرده که در هر زمان و مکانی آماده خدمت رسانی به مردم و دفاع از آب و خاک کشور است و هیچ نیرویی نمیتواند این نیروهای با غیرت را از هدف والای آنان که همان خدمت به خلق و حفظ امنیت کشور است دور کند.

وی با گلایه از هجمه های اخیر نسبت به رزمندگان و شهدای مدافع حرم و اقدامات موشکی سپاه، تصریح کرد: این اتفاقات بی شک یکی از نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چراکه باعث بی اعتمادی و کاهش توان نظامی و دفاعی کشور خواهد شد.

در پایان این مراسم نیز به نفرات برتر مسابقات ورزشی لوح های یادبودی از طرف سپاه شهرستان بوکان و کانون بازنشستگان استان آذربایجان غربی اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.