ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37502
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۷
  • 232 بازدید
  • ارسال توسط :

سرت را که بریدند شدی برادر حسین

برای تو می نویسم برای ابرمرد غروری که  چشمانت سرشار از ناگفته های بسیار است برای تو که عاشقانه در مسیر کربلا بودی و حسین زمان شدی برای تو که سلفی عزتت نماینده نظام و مجلس و ملت شد! به راستی مگر تو جوان نبودی، مگر دلباخته همسر و فرزندت نبودی، مگر آهنگ صدای دلبندت […]

برای تو می نویسم برای ابرمرد غروری که  چشمانت سرشار از ناگفته های بسیار است برای تو که عاشقانه در مسیر کربلا بودی و حسین زمان شدی برای تو که سلفی عزتت نماینده نظام و مجلس و ملت شد!

به راستی مگر تو جوان نبودی، مگر دلباخته همسر و فرزندت نبودی، مگر آهنگ صدای دلبندت وقتی بابا خطابت می کرد قلبت را به رعشه در نمی آورد، پس بگو … بگو این راز نهفته را… به سر بریده ات قسم نگذار این راز سر به مهر بماند… بگو چه دیدی و چه راز و رمزی بین تو و اربابت بود!

آن آرامش چشمان عمیقت به کجا خیره مانده بود، آری تو انسانی، درد را میفهمی، با من بگو که چه چیزی تو را از حصار این زندگی پست و فرومایه رهانیده بود، نگاهت موجی از توجه به خدا بود، آری وقتی عمیقا عاشقی سراپا چشم و گوش و دل می شوی برای وصال.

جا مانده بودی از قافله عشق و چه زیبا خودت را رساندی! دعای عاقبت به خیری چه کسی در حقت اینقدر خالص بود که عاشقانه روا شد! به عکست که خیره می شوم اشک هایم بی اختیار روان می شود و با خود می گویم: آه چه کشیدند مادر و همسرت ندایی در قلبم موج می زند و با خود می گویم امان از دل زینب!

درنگ می کنم و تمام قلبم را حجم بغض فرزندت وقتی به عکست خیره مانده بود پر می کند، اینکه سهم او از داشتن پدر چقدر کوتاه بود، می دانم در تمام روزهای زندگی اش کنارش هستی این باور را در دلت داشتی که آنطور با آرامش به روبرو خیره بودی اما خودم را فقط لحظه ای جای او می گذارم، وقتی بزرگ می شود حتی در خلوتش باز هم حرف های پسرانه اش را با بابا خواهد گفت و قدرت افتخار به پدرش آنقدر عمیق است که جای خالی شانه هایت را برایش پر می کند.

مولایم امام علی می فرماید شادی مومن در چهره اوست و حقیقتا این شادی در چهره ات نمایان است، خب مگر می شود لحظه دیدار نزدیک باشد و شاد نبود، آه خوشبحالت که به آرزویت رسیدی چون عاشق برای رسیدن به معشوق سر هم می دهد!

شهادتت بار دیگر ثابت کرد که عاشورا همچنان ادامه دارد و به راستی نسل سوم و چهارم انقلاب، انقلابی تر از قدیمی ها هستند، برای من که سال های جنگ را ندیده ام تو از همان جنس باکری ها و خزازی هایی! نمی دانم چرا سکوت و آرامشت برایم حس آخرین لحظات غواصانی را تداعی می کند که با دست های بسته، دل به دریا زدند.

برادرم سلفی عزتت برایمان آبرو خرید! تو آبروی دهه هفتادی های امروز هستی تو از جنس تب و تاب همین روزهایی از جنس تلگرام اینستگرام و گرام های دیگر! در گوشه گوشه شهر و دیارم همرزمانت جوشیده اند و شهید مدافع حرم شدند سلام ما را به آنان برسان، شهادتت مبارک بزرگ مرد میدان! خوشا به حالت که مصداق بارز اعمال ماتاخر هستی و پس از شهادتت هر روز دل های بسیاری را در جای جای دنیا به لرزه می اندازی و برایشان الگو می شوی.

لبخند بزن به تمام دلبستگی های ما، به وجدان خوابیده و غوطه ور در کینه ها و دشمنی هایمان به راستی که اسارت در این دنیا سهمت نبود و آسمان دوباره هدیه  زمینی اش را باز پس گرفت.

شهادتت مبارک! زندگی زیباست ولی شهادت زیباتر

نرگس حقیقی فر خبرنگار ایکنا گیلان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.