ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37524
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۱
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش به دنبال نابودی اسلام ناب محمدی است/شهید حججی واقعه کربلا را دوباره به تصویر کشید

داعش به دنبال نابودی اسلام ناب محمدی است/شهید حججی واقعه کربلا را دوباره به تصویر کشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح مهریز؛ آئین بزرگداشت شهید قهرمان محسن حججی به همت هیأت روضة الشهداء و با حضور گسترده مردم مومن و شهیدپرور مهریز در حسینیه وحدت این شهرستان برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام شیخ حسین کارگر گفت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح مهریز؛ آئین بزرگداشت شهید قهرمان محسن حججی به همت هیأت روضة الشهداء و با حضور گسترده مردم مومن و شهیدپرور مهریز در حسینیه وحدت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شیخ حسین کارگر گفت: داعش در تمام منطقه مانند غده سرطانی پخش شده است و در صدد انحراف و در نهایت نابودی اسلام ناب محمدی است و مقابله با این تفکر مخرب و ویرانگر کمتر از رشادت های مسلمانان صدر اسلام نیست.

وی با بیان اینکه رزمنده هرگز دنیا زده نیست و در پی زرق و برق دنیا نمی رود تصریح کرد: عنوان رزمندگی درجه و مقام نیست بلکه رزمنده تا زنده است رزمنده است و پای عهدش می ماند.

کارگر ادامه داد: تنها ملاک رزمندگی جنگ در خط مقدم صهیونیست ها نیست؛ بلکه رزمنده می تواند همواره مؤثر باشد و در شهر و دیار خود و در همین شهر مهریز رزمنده باشد و از کیان خانواده، ناموس و نیز ارزش های دینی و الهی با شهامت و شجاعت دفاع کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند مرگ در شأن رزمندگان اسلام نیست و این عزیزان لیاقت شهادت دارند عنوان کرد: شهید محسن حججی دست پرورده شهید احمدکاظمی است. این جوان بسیجی جهادگر قبل از اینکه به سوریه برود در اردوهای جهادی شرکت می کرد و در اردوگاه جهادسازندگی نیز با هوشیار کردن جوانان و برپایی نماز جماعت، برای اقامه دین و انجام کار عملی و موثر از پای نمی نشست.

این سخنران بر تاثیر منفی شبکه های مجازی بر ذهن و روح مردم تاکید کرد و گفت: امروز سایت ها و کانال های مستهجن در واقع پیاده نظام دشمن هستند. نیروهای ضد انقلاب در این شبکه های مجازی قصد دارند با شبهه افکنی، در دین و اعتقادات مردم انحراف ایجاد کرده و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند. مردم و جوانان پاک و متعهد در لباس افسران جنگ نرم باید در مقابل این پدیده شوم ایستادگی کنند. 

وی ضمن ابراز تاسف از بی مهری ها در داخل کشور ابراز داشت: باعث تاسف است که درمقابل هزینه های گزافی که نظام اسلامی ما متحمل می شود، برخی از نیروهای متخصص به جای حرکت جهادی و تلاش برای سازندگی و پیشرفت کشور، برعلیه انقلاب و نظام اظهار نظر می کنند و برخی نیز مانند شهدای مدافع حرم با ایثار جان خود از انقلاب و  نظام و از ارزش های دینی پاسداری می کنند.

این واعظ مهریزی با بیان اینکه الگوی شیعیان و به ویژه رزمندگان اسلام، حضرت علی بن ابیطالب (ع) است خاطرنشان کرد: امیرالمومنین (ع) شخصیت بزرگواری است که در اکرام اسیر و رحم و شفقت به او در تاریخ همتا ندارد و ایثار و مردانگی شهیدان اسلام و مدافعان حرم نمونه بارز سیره فکری و عملی امیرالمومنین (ع) است.

کارگر اضافه کرد: امیرالمومنین (ع) نیز در طول زندگی با برکت شان از طعنه ها و بی حرمتی ها خسته نشد و با شوق به دیدار حق شتافت. شهید محسن حججی نیز مانند مولای متقیان حضرت علی (ع) با اینکه در دست جنایتکار ترین و مخوف ترین جانداران عالم گرفتار بود اما خم به ابرو نیاورده و با آسودگی خاطر به پیشواز شهادت رفت و در برابر دیدگان عالم، واقعه کربلا را به تصویر کشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.