ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37530
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۳
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
تجدید پیمان دانش آموزان ابرکوهی با آرمان های «شهید محسن حججی»

تجدید پیمان دانش آموزان ابرکوهی با آرمان های «شهید محسن حججی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، دانش آموزان ابرکوهی صبح امروز با حضوری پرشور در روضه الشهدای ابرکوه و با در دست داشتن عکس شهید محسن حججی با آرمان های این شهید والامقام و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیعت کردند. دانش آموزان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، دانش آموزان ابرکوهی صبح امروز با حضوری پرشور در روضه الشهدای ابرکوه و با در دست داشتن عکس شهید محسن حججی با آرمان های این شهید والامقام و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیعت کردند.

دانش آموزان با در دست داشتن تصویر شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی با بیان اینکه «ما همه شهید محسن حججی هستیم» و بستن پیشانی بند «کلنا عباسک یا زینب»؛ اذعان کردند که راه این شهید والامقام را با تمام قدرت ادامه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن صابری فعال فرهنگی شهرستان، با حضور در بین این نوجوانان به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ما با ایثار و از خودگذشتگی نظام را به این اقتدار و عظمت رساندند.

حجت الاسلام صابری به بیان رشادت های شهیدان حججی، معزالدینی، شیرعلی و سلطانی از شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم، نماد اقتدار جوانان مسلمان هستند که با ارتباط قوی با خداوند به این مدارج رسیده اند.

وی در پایان افزود: همه ما در برابر این شهدا مسئول هستیم و با عمل به واجبات و ترک محرمات می توانیم به درجه آنان نائل شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.