ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37540
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۹
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
محفل خاطره گویی آزادگان در حوزه هنری لرستان برگزار شد

محفل خاطره گویی آزادگان در حوزه هنری لرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، محفل خاطره گویی آزادگان لرستان پیش از ظهر امروز در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد. این محفل با حضور آزادگان لرستانی، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مدیرکل بنیاد شهید و امور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، محفل خاطره گویی آزادگان لرستان پیش از ظهر امروز در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

این محفل با حضور آزادگان لرستانی، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، رئیس حوزه هنری لرستان و عموم مردم برگزار شد.

مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه استقامت و از خودگذشتگی آزادگان در ۸ سال دفاع مقدس درس پایداری را به جهانیان داد، اظهار داشت: بسیاری از اسرا در دوران اسارت خود مظلومانه به شهادت رسیدند.

شهید حججی باعث بیداری و روشنگری در جامعه جهانی شد

وی با تاکید بر اینکه آزادگان برگ زرینی در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی ایران هستند، افزود: آزادگان سرافراز ایران باعث بیداری اسلامی در سراسر جهان شدند.

مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به اینکه امروز مدافعین حرم رهروان رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: شهید حججی باعث بیداری و روشنگری در جامعه جهانی و اسلامی شد.

بر اساس این گزارش، در این محفل «مجتبی قاسم پور» و «مسعود نیک پور» دو نفر از آزادگان سرافراز لرستانی به بیان خاطرات خود پرداختند. همچنین در پایان این جلسه از تابلو نقاشی شده از شهید مدافع حرم محسن حججی رونمایی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.