ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37561
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۱
  • 241 بازدید
  • ارسال توسط :
کتابخانه‌های جهادی در مناطق محروم خوزستان راه‌اندازی می‌شود

کتابخانه‌های جهادی در مناطق محروم خوزستان راه‌اندازی می‌شود

سیاوش تقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: بنده به عنوان عضو کوچکی از جهادگران دانشگاه شهید چمران اهواز افتخار می‌کنم پا جای پای شهدای جهادگر مدافع حرم چون شهید بلباسی و شهید حججی گذاشته‌ایم که حسین وار جهاد خود را به پایان رساندند، امیدواریم که شفیع ما باشند. وی افزود: نخستین […]

سیاوش تقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: بنده به عنوان عضو کوچکی از جهادگران دانشگاه شهید چمران اهواز افتخار می‌کنم پا جای پای شهدای جهادگر مدافع حرم چون شهید بلباسی و شهید حججی گذاشته‌ایم که حسین وار جهاد خود را به پایان رساندند، امیدواریم که شفیع ما باشند.

وی افزود: نخستین گروه جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز در سال 1388 تشکیل شد که در سال‌های اول برای کسب تجربه با گروه های جهادی دیگر اردوی جهادی مشترک برگزار می‌شد اما در سال‌های اخیر به لطف خدا و با توجه به استقبال جهادگران، این گروه با 70 نفر از دانشجویان برادر و خواهر اردو برگزار می‌کند.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه گفت: خوشبختانه دانشجویانی که برای اردوی جهادی تابستان امسال ثبت‌نام کرده‌اند، بسیار بیشتر از این تعداد هست ولی به دلیل کمبود امکانات و حمایت‌هایی که از گروه می‌شود جهادگران به صورت گزینشی انتخاب می‌شوند در حالی که توانایی پذیرش حداقل دو برابر این تعداد را داریم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم به نمونه‌هایی از اردوهای موفق این گروه اشاره کنیم می‌توانیم اردوی روستای سوره خرمشهردر سال 1394، اردوی روستای تیغن باغملک و اروندکنار در تابستان و زمستان سال 1395 را نام ببریم.

تقدسی یادآور شد: نوع فعالیت گروه جهادی دانشگاه شهید چمران، در راستای منویات مقام معظم رهبری محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین است.

وی بیان کرد: فعالیت‌های این گروه که شامل کار «عمرانی» از جمله پروژه‌های احداثی و تکمیلی و کار «فرهنگی» است که فعالیت‌های فرهنگی نیز خود شامل برنامه‌های متنوع و مختلف می‌شود.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: به لطف خدا و با تلاش جهادگران دانشگاه شهید چمران اهواز در مناطق محروم، این گروه به عنوان برترین گروه جهادی دانشجویی استان خوزستان در سال 1395 معرفی شد و لوح افتخار از فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان دریافت کرد.

وی در ادامه به فعالیت‌های آینده گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اشاره کرد و افزود: با توجه به اشتیاق و استقبال جهادگران، چشم انداز روشن و برنامه های متنوع فرهنگی و عمرانی برای این گروه در نظر داریم.

تقدسی در همین ارتباط توضیح داد: از جمله برنامه‌های فرهنگی اردوی جهادی امسال، راه‌اندازی کتابخانه جهادی در روستاهای محروم است که بدین منظور با فراخوان قبلی از کلیه جهادگران و علاقه‌مندان به فرهنگ کتابخوانی جهت تکمیل این کتابخانه درخواست شده بود.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: اردوی جهادی تابستان سال 1396 از  هشتم تا هفدهم شهریور ماه در مناطق محروم  شهر صیدون شهرستان باغملک، برگزار می‌‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.