ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37592
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
استقامت اسیران گواه صلابت انقلابی است/ آزادگان آبروی نظام هستند

استقامت اسیران گواه صلابت انقلابی است/ آزادگان آبروی نظام هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مراد روشنی در جمع آزادگان شهرستان بروجرد ضمن برشمردن حماسه های شهید محمد بروجردی اظهار داشت: آزادگان اسطوره های صبر و استقامت بودند که دراردوگاه ها و اسارتگاه های دشمن در راه خدا صبر و استقامت کردند. وی افزود: آزادگان جانانه و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مراد روشنی در جمع آزادگان شهرستان بروجرد ضمن برشمردن حماسه های شهید محمد بروجردی اظهار داشت: آزادگان اسطوره های صبر و استقامت بودند که دراردوگاه ها و اسارتگاه های دشمن در راه خدا صبر و استقامت کردند.

وی افزود: آزادگان جانانه و دلاورمردانه بر مصیبت های اسارت صبوری کردند و با تحمل ضربات کینه و خشم دشمن مایه ماندگاری و پایداری نطام مقدس شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: صبر و استقامت اسیران گواه شکوه و صلابت انقلابی است که برای کلمه الله در برابر دنیای دشمن ایستاد.

روشنی با بیان اینکه سال های اسارت نماد وفاداری به دین و اهل بیت و نماد سرسپردگی و عشق به امام راحل بود، اظهارکرد: امام نیز با این جمله ماندگار خود «اگر روزی اسیران از اسارت برگشتند بگویید خمینی به یادتان بود»، علاقه خود را به آزادگان نشان داد.

وی افزود: اسیران به عشق دیدار امام همه سختی ها را به جان خریدند، کجای عالم چنین رهبر و چنین امتی را سراغ دارید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: باید بدانیم آنجا که ایمان باشد استقامت هست، نشاط هست؛ و اگر جسم خاکی را در اسارت بگیرند روح هیچ انسان آزاده را در اسارت نمی توانند بکشند.

روشنی با تاکید بر اینکه آزادگان آبرویی شدند برای جمهوری اسلامی ایران، هیچ آزاده ای در زمان اسارت از انقلاب و آرمان های آن جدا نشد، افزود: آزادگان مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و به برکت استقامت آنها است که لبیک «یا حسین» بلند است.

وی گفت: ملت ما باید همواره ممنون رشادت و شجاعت آزادگان وایثارگران باشد؛ وجود خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان بزرگترین نعمت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.