ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37635
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

منطق دشمنان تقویت داعش است‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از تسنیم ، آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی امروز در دیدار جمعی از شیعیان فرانسوی که در کتابخانه مرحوم آیت‌الله بروجردی برگزار شد، ارتباط فرهنگی و علمی دو کشور را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: نمونه ارتباط بین دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از تسنیم ، آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی امروز در دیدار جمعی از شیعیان فرانسوی که در کتابخانه مرحوم آیت‌الله بروجردی برگزار شد، ارتباط فرهنگی و علمی دو کشور را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: نمونه ارتباط بین دو کشور ایران و فرانسه از تدریس زبان فرانسه در مدارس ایران در زمان قدیم بوده که این زبان جای خود را به زبان انگلیسی داده است.

وی اسکان امام در نوفل لوشاتو را نمونه ارتباط دیگر ایران و فرانسه دانست و افزود: زبان فرانسه یک‌زبان کامل بوده و درگذشته دانشمندان و فرهیختگان فرانسوی در حوزه علوم انسانی رشته عرفان و فلسفه از علما و بزرگان دینی همچون آیات برجرودی و طباطبایی تعلیم می‌گرفتند.

تولیت مسجد اعظم قم با اشاره به اینکه از ظرفیت شیعه می‌توان برای ترویج مکتب شیعه در فرانسه بهره برد، عنوان کرد: حقوق انسانی یکی از موضوعاتی بوده که در مکتب شیعه وجود دارد اما در مکتب‌های دیگر وجود ندارد که از این موضوع می‌توان برای ارتباط با مردم و اندیشمندان استفاده کرد.وی خاطرنشان کرد: مردم ایران از کشور فرانسه انتظار دارند که چهره مثبتی از خود نشان دهد نه اینکه برای منافع خود استعمارگری کند و برای کشتن مردم بی‌گناه یمن به عربستان اسلحه بفروشد.

آیت‌الله علوی بروجردی بابیان اینکه کشور فرانسه دارای افراد فرهیخته‌ای است، ادامه داد: مسلمانان کشور فرانسه باید بدانند باوجود اینکه کشور فرانسه اسلحه برای کشتن مردم بی‌گناه یمن به عربستان می‌فروشد اما افراد فرهیخته‌ای هم در آن وجود دارد که می‌توانند در حقوق بین‌الملل سخن بگویند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر منطق دشمنان تقویت داعش است، ابراز کرد: دشمنان به دلیل اینکه مردم از این دین تنفر پیدا کنند داعش را تقویت می‌کنند به خاطر اینکه آنان معتقدند اگر اسلام و دین شیعه تقویت شود قطعاً کشور ایران در جهان تقویت و رشد خواهد شد.

استاد حوزه علمیه داعش را از گروه خوارج دانست و تصریح کرد: معاویه هم در زمان حضرت علی (ع) نوعی از دشمنی را ایجاد می‌کرد تا بتواند چهره خشنی از اسلام و دین ترویج دهد.وی ادامه داد: بهترین معرّف دین و اسلام سخنان اهل‌بیت(ع)  است و در حال حاضر مکتب شیعه نیز این رسالت را بر عهده دارد.

آیت‌الله علوی بروجردی تخریب چهره اسلام از سوی معاندان را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: تفکر اصیل اسلامی از سوی دشمنان مورد تخریب و سیاه نمایی شده است، دشمنان با این هدف می‌خواهند که دین اسلام تقویت نشود.
وی بابیان اینکه مرزهای سیاسی از سوی معاندان ایجادشده است، ابراز کرد: کشورهای عربستان و امارات با هزینه‌های زیاد به دنبال تخریب مکتب شیعه هستند در واقع به‌نوعی این همان نقشه‌های دشمنان بوده که با سرمایه وهابیت در حال اجراست.

تولیت مسجد اعظم قم  با اشاره به اینکه باید برای خنثی کردن نقشه معاندان مذهب شیعه را به‌درستی به مردم جهان معرفی کنیم، ادامه داد: ترویج صحیح و صادقانه مذهب تشیع بهترین نوع معرفی این مذهب است، اما متأسفانه وهابیت از طریق غیرمتعارف، پول و اجیر کردن گروه‌های تروریستی  به دنبال تخریب و خشن جلوه دادن چهره اسلام بوده درحالی‌که شیعه این عمل را مطرود می‌داند و به همه مسلمانان سفارش می‌کند با اخلاق پسندیده مروج دین باشند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.