ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37642
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
استکبار با خلق داعش توجه مسلمانان را از رژیم صهیونیستی دور می کند

استکبار با خلق داعش توجه مسلمانان را از رژیم صهیونیستی دور می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  یزد رسا، استاندار یزد پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ آزادگان یزدی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان در 26 مرداد گفت: آزادگان اسوه صبر و اراده و مقاومت هستند و دشمن را با اراده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  یزد رسا، استاندار یزد پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ آزادگان یزدی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان در 26 مرداد گفت: آزادگان اسوه صبر و اراده و مقاومت هستند و دشمن را با اراده و مقاومت خود شکست داده و آنها را متوجه کردند با چه غیورمردانی مواجه اند.

سید محمد میر محمدی افزود: درس هایی که امروز از جانبازان، ایثارگران و خانواده های مظلوم شهدا آموخته ایم برای ما بسیار ارزشمند است و این ملت با همین درس ها دشمن را که تا بن دندان مسلح است از مرزهای اسلامی به عقب می راند. وی ادامه داد: این نگاه توحیدی باعث شده علی رغم همه توطئه های استکبار جهانی که افرادی را به اسم دولت اسلامی و علیه انقلاب ما به کار گرفته و اجیر کرده مسلمانان در برابر آنها مقاومت کرده و این ها را با خفت و خواری از سرزمین های اسلامی بیرون خواهند کرد.
این مقام مسئول بیان داشت: تمام تلاش استکبار جهانی این بود که با خلق داعش توجه مسلمانان را از رژیم صهیونیستی دور کند و بین مسلمانان جنگ و نزاع ایجاد کند. ولی ملت های بیدار اسلامی آگاهانه به میدان آمدند و با پیشگامی غیور مردان ایران که به عنوان مدافع حرم و یار و یاور مردم مظلوم بودند، به مبارزه می پردازند.
میر محمدی تاکید کرد: امروز جبهه ایران اسلامی، عزیزان سپاه و فرزندان غیور این سرزمین به خوبی از مرزهای اسلامی دفاع می کنند و شهید محسن حججی هم در این راه تبدیل به سَمبُل مظلومیت مردم در برابر جنایات داعش شد.
استاندار یزد گفت: پیروی از سیره پیامبران خدا و ائمه باعث شده ملت ما سربلند و سرافراز شده و از چنان جایگاه رفیعی برخوردار شوند که ملت های جهان شیفته آن باشند. این علاقه به دلیل همین مردانگی و شجاعت هایی است که استکبار را حقیر شمرد و موفق شد. به نحوی که مجبور شدند صهیونیست را پشت داعش مخفی کنند تا از چشم ما دور بماند.
وی اضافه کرد: 754 آزاده یزدی نقطه قوت و سرمایه بزرگی برای ما محسوب می شوند که باعث شدند ما ارزش آزادگی را با همه وجود لمس می کنیم.
استاندار یزد در پایان بر حل مشکل مسکن آزادگان و رفع موارد موجود تاکید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.