ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37861
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام مشخص شهدای مدافع حرم نابودی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است

پیام مشخص شهدای مدافع حرم نابودی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ امیر سرتیپ مهدی معمارباشی، ارشد نظامی آجا در استان های شمالی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 در مراسم تشییع شهید خوش محمدی در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: استحضار دارید که اتفاقی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ امیر سرتیپ مهدی معمارباشی، ارشد نظامی آجا در استان های شمالی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 در مراسم تشییع شهید خوش محمدی در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: استحضار دارید که اتفاقی که در چند ساله گذشته به وقوع پیوسته عناصر تکفیری توسط استکبار جهانی تسلیح شده و در صحنه منطقه و بین المللی ظاهر شده اند و دست به جنایات می زنند.

وی ادامه داد: قطعا نیاز است امت مسلمان با حضور در صحنه جهت مبارزه با این عناصر تکفیری اقدام نمایند.

ارشد نظامی آجا در استان های شمالی خاطرنشان کرد: امروز شهدایی که در کشور ما به عنوان شهدای مدافع حرم هستند نبودند باید در داخل کشور با این جریان تکفیری درگیر می شدیم و این عزیزان دین بزرگی را بر گردن ما دارند.

معمارباشی اذعان داشت: حضور بزرگ و ندای بلند امروز مردم در تشییع این شهید حکایت از آن دارد که مردم ما سرافرازانه از راه این شهید و حرم اهل بیت دفاع می کنند . امیدواریم خداوند عاقبت همه ما را شهادت قرار دهد.

وی تاکید کرد: پیام اصلی و مشخص شهدای عزیز مدافع حرم نابودی استکبار جهانی و در راس آنها اسرائیل غاصب است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.