ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3787
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
  • 734 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین تئاتر با موضوع مدافعان حرم روی آنتن می‌رود

نخستین تئاتر با موضوع مدافعان حرم روی آنتن می‌رود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، تله تئاتر “سبز، سپید ، سرخ” به نویسندگی و کارگردانی سید علی موسویان قرار است همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) به روی آنتن شبکه های مختلف صداوسیما برود. این تله تئاتر 60 دقیقه ای که پیش از این با 20 شب اجرای عمومی در تماشاخانه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، تله تئاتر “سبز، سپید ، سرخ” به نویسندگی و کارگردانی سید علی موسویان قرار است همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) به روی آنتن شبکه های مختلف صداوسیما برود.

این تله تئاتر 60 دقیقه ای که پیش از این با 20 شب اجرای عمومی در تماشاخانه سرو به روی صحنه رفته بود روایتی اپیزودیک دارد و سه داستان جدا از هم که حلقه اتصالی دارند را روایت می کند و این حلقه اتصال مدافع حرمی است که در سوریه توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسیده است و شخصیت های سه اپیزود به مراسم تشییع شهید مدافع حرم دعوت می‌شوند که بنا بر گفته نویسنده در این بخش از داستان از اتفافات مراسم تشییع شهید مدافع حرم افغان محمدتقی حسینی نیر الهام گرفته شده است .

  در این تله تئاتر که مهدیار عقابی، کارگردانی تلویزیونی آن را عهده‌دار است، بازیگرانی چون: علیرضا مهران، امیر کربلایی زاده، فاطمه امینی، محمد زوار بی ریا، شهره مکری و پوران مرادی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین وحید لاری به عنوان “طراح صحنه و لباس” و بهنام رحیمی به عنوان آهنگساز در این تله تئاتر، سیدعلی موسویان را همراهی می کنند.

تله تئاتر “سبز، سپید ، سرخ” به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و به سفارش اداره فیلم و نمایش بسیج به تولید رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن