ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37873
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
  • 369 بازدید
  • ارسال توسط :
محبت به اهل‌بیت هزینه دارد

محبت به اهل‌بیت هزینه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد عاشوری پنجشنبه‌شب در آئین گرامیداشت شهید حججی اظهار داشت: بچه هیئتی‌ها و حزب‌الهی‌ها و مومنان واقعی برای اشاعه و اجرای مبانی اسلام در جامعه تلاش کنند زیرا مخالفان دین می‌کوشند دیدگاه مردم را تغییر دهند.  عاشوری اضافه کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد عاشوری پنجشنبه‌شب در آئین گرامیداشت شهید حججی اظهار داشت: بچه هیئتی‌ها و حزب‌الهی‌ها و مومنان واقعی برای اشاعه و اجرای مبانی اسلام در جامعه تلاش کنند زیرا مخالفان دین می‌کوشند دیدگاه مردم را تغییر دهند. 

عاشوری اضافه کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی منافقین حزب‌الهی‌ها را آزار می‌دادند و آنان به دلیل جنایاتشان اعدام شدند، اما عده‌ای به خاطر چند رای بیشتر از منافقین حمایت کردند و اخلاق اسلامی را باختند.

امام جمعه موقت بردخون با انتقاد از افرادی که مدافعین حرم را متهم به گرفتن پول می‌کنند، ادامه داد: چرا برخی برای کشتن افراد خارجی پیام می دهند اما حاضر نیستند در ایام شهادت این شهید پیامی صادر کنند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم به‌ویژه محسن حججی گفت: اگر مدافعین حرم در سوریه حاضر نمی‌شدند اکنون بابد در مرزها با داعش می‌جنگیدیم و مدافعین می‌روند تا حضرت زینب(س) احساس تنهایی نکند.

عاشوری با اشاره به اینکه بازتاب شهادت حججی در رسانه‌ها خیلی افراد را تحت تاثیر قرار داد، خاطرنشان کرد: شهادت مدافعین حرم ملت ما را منسجم تر، متحدتر و راسخ‌تر می‌کند.

در ادامه قاریان به قرایت آیات قرآن و دعای کمیل پرداختند و هادی کودوانی مداح اهل‌بیت مرثیه سرایی کرد و حاضران بر سینه زدند. 

آیین گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی در بوستان شهدای گمنام با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.