ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37886
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
  • 201 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت شهید حججی و شهدای مدافع حرم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید حججی و شهدای مدافع حرم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و شهید محسن حججی شامگاه پنجشنبه با حضور آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید علی خمینی، مدیران و مسئولان استانی و با حضور پدر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و شهید محسن حججی شامگاه پنجشنبه با حضور آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید علی خمینی، مدیران و مسئولان استانی و با حضور پدر و مادر و همسر و فرزند شهید حججی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

حجت الاسلام سید حمید میرباقری در این مراسم شهید حججی را مصداق بارز الگوی جهاد و مقاومت در مسیر الی الله و شهادت را الگویی از احیاء فرهنگ جهاد و مقاومت دانست که خداوند متعال برای آن پاداش بزرگی برای آن قرار داده است، عنوان کرد.

این سخنران گفت: ناهنجاری فرهنگی اساس دغدغه‌های شهید حججی را شکل داده بود و کتاب و کتاب‌خوانی محور منتخب شهید حججی برای مقابله با هجوم فرهنگی بود.

وی ادامه داد: اهل بیت(ع) در مسیر احیای امر الهی از تمام موجودیت خود برای دین خدا بهره برده‌اند و به تاریخ آموخته است که اهل بیت(ع) در احیاء امر الهی از هیچ تلاش و هزینه‌ای فروگذار نفرموده‌اند.

حجت الاسلام میرباقری خاطرنشان کرد: از خود گذشتگی اساس صیانت از دین مبین اسلام است که ایثار و مقاومت میراث دوباره احیای شده از سوی شهید حججی است که از اساس انقلاب و نظام اسلامی صیانت می‌کند، حقیقتی که از سوی شهدای دفاع حق علیه باطل برای انقلاب اسلامی ایران به یادگار مانده است.

وی با بیان این که خون شهدا صیانت کننده دین خدا در طول تاریخ است، اظهار داشت: شهید حججی الگوی تقابل با دشمن وحشی همچون با داعش را به آنان که تصور می‌کردند با این دشمن می‌توان با ادبیاتی دیگر مواجه شد، آموخت.

این سخنران افزود: شهید حججی نشان داد که اگر سپاه اسلام در برابر چنین دشمنی کرنش نشان می‌داد سایه امنیت از داخل مرزهای نظام اسلامی ایران برداشته می‌شد و دشمن به داخل مرزها نفوذ می‌کرد.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم پرچم متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) توسط آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم به خانواده شهید حججی اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.