ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 37914
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
اتصال ‌ارزش‌های دفاع مقدس ‌در بین جوانان نسل بعد از انقلاب

اتصال ‌ارزش‌های دفاع مقدس ‌در بین جوانان نسل بعد از انقلاب

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون واکنش منفی برخی رسانه‌های داخلی به خبر شهادت محسن حججی اظهار داشت: همیشه باید به حق و با عدالت نگاه کرد. وی افزود: آنچه روح و قلب مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد ممکن است برای برخی دیگر این‌گونه نباشد و آن‌ها را تحت تاثیر […]

بیژن نوباوه در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون واکنش منفی برخی رسانههای داخلی به خبر شهادت محسن حججی اظهار داشت: همیشه باید به حق و با عدالت نگاه کرد.

وی افزود: آنچه روح و قلب مردم را تحت تاثیر قرار میدهد ممکن است برای برخی دیگر این‌گونه نباشد و آنها را تحت تاثیر قرار ندهد و این افراد همان کسانی هستند که دوست ندارند صدای حق طلبی و حقانیت به گوش جهانیان برسد.

پیشکسوت رسانه و خبر بیان کرد: این قبیل افراد از گذشتههای دور و از صدر اسلام در هر جامعهای بودند و در جامعه ما هم وجود دارند اما با وجود حضورشان مطمئناً این افراد همراه با جامعه اسلامی ما نیستند.

وی افزود: کسانی که ارزشهای ما را نادیده میگیرند قطعا افرادی هستند که در مسیر دشمن حرکت میکنند و آب در آسیاب آنها میریزند، اگر هم گمراهاند و از سر جهل در این مسیرند ناخواسته سرباز پیاده نظام دشمن هستند.

نوباوه با بیان اینکه شهادت یکی از ارزشهای پررنگ جوامع اسلامی است، تصریح کرد: این ارزشها فی البداهه نیست و از جمله ارزشهای ماندگار در جامعه ماست.

وی افزود: رفتار و واکنشهای منفی نسبت به این ارزشها تنها به خود آن افراد آسیب می‌زند و رفتار رسانهای این شکلی قطعاً حامل تاثیرات منفی بر رسانههای خودشان خواهد بود.

پیشکسوت رسانه و خبر خاطر نشان کرد: اگر شما ارزشهای مردم را آن هم در برابر افراد مهمی مانند شهید حججی نادیده بگیرید تنها خودتان را نابود میکنید چه بسا بسیاری از افراد وحدانیت خدا را نیز نفی میکنند اما این حرکت هیچ چیز از خدا کم نمیکند.

وی با بیان اینکه واکنشهای منفی در روحیه مردم تاثیرگذار نیست و نابودی منبع را به دنبال دارد، گفت: شهید حججی حدود 30 سال بعد از جنگ تحمیلی چنین کاری کرد و به شهادت رسید و این حرکت نشان دهنده اتصال جنگ و ارزشهای دفاع مقدس و ارزشهای معنوی در بین جوانان ماست و این مهم بسیار حایز اهمیت است و در فرهنگ ما ادامهدار خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.