ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 37999
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۳
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
نیروهای مقاومت حلقه محاصره داعش در القلمون را تنگ‌تر کردند/هلاکت شمار زیادی از تروریستها

نیروهای مقاومت حلقه محاصره داعش در القلمون را تنگ‌تر کردند/هلاکت شمار زیادی از تروریستها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش سوریه به همراه مبارزان جبهه مقاومت روز جمعه حلقه محاصره داعش را در ارتفاعات قلمون تنگ‌تر کردند. بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری «المنار» نیرو‌های مقاومت روز جمعه طی عملیاتی موفق […]

حزب الله لبنانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش سوریه به همراه مبارزان جبهه مقاومت روز جمعه حلقه محاصره داعش را در ارتفاعات قلمون تنگ‌تر کردند.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری «المنار» نیرو‌های مقاومت روز جمعه طی عملیاتی موفق شدند ارتفاعات «شعبه یونس، وادی الدب و شعبه المجلس والاولی، حرف الحشیشات» را از اشغال عناصر تروریستی داعش آزاد کنند.

در این عملیات تروریستهای داعش خسارت زیادی متحمل شدند و همچنین شمار زیادی از آنها به هلاکت رسید.

«المنار» به نقل از یک منبع نظامی در دمشق افزود: ارتش سوریه و نیرو‌های دفاع ملی روز جمعه کاروان بزرگی از نیرو‌های تازه‌نفس را به ارتفاعات القلمون اعزام کرده‌اند تا شمار نیرو‌های نظامی را افزایش داده و این منطقه را از وجود عناصر ترویستی پاکسازی کنند.

همزمان جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع داعش درارتفاعات «الجراجیر و قاره» در قلمون غربی را بمباران کردند.

به گفته «المنار» هدف اصلی این عملیات بزرگ پاکسازی ارتفاعات «الجراجیر و قاره» از عناصر تروریستی است که از سال 2015 این منطقه را به اشغال خود در آورده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.