ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38024
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :

آیت‌الله خاتمی: انتقام سختی در انتظار داعش است

 خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه موقت تهران گفت: انتقام سختی در انتظار داعش و عناصر مرتبط با آنان است.   آیت‌الله سید احمد خاتمی امام‌جمعه موقت این هفته نماز عبادی سیاسی تهران،در خطبه دوم با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: شهید حججی از رویش های انقلاب است. این شهید متولد دهه دوم انقلاب نشان داد که […]

 خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه موقت تهران گفت: انتقام سختی در انتظار داعش و عناصر مرتبط با آنان است.
  آیت‌الله سید احمد خاتمی امام‌جمعه موقت این هفته نماز عبادی سیاسی تهران،در خطبه دوم با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: شهید حججی از رویش های انقلاب است. این شهید متولد دهه دوم انقلاب نشان داد که نسل سوم انقلاب اسلامی در راستای اهداف انقلاب ایستاده است و به قول شهید مظلوم بهشتی انقلاب مانند قطاری است که افرادی در مسیر سوار و پیاده می‌شوند که این شهید بزرگوار از سوارشدگان بر قطار انقلاب است.   
وی با اشاره به آوازه شهدای مدافع حرم بخصوص شهید حججی اظهار داشت: دلیل اصلی این موضوع اخلاق در عمل این شهداست و اخلاص عمل آنها باعث رسیدن به این نعمت الهی شده است.
 
امام جمعه موقت نمازجمعه تهران ضمن تشکر از سرلشگر سلیمانی و فرمانده های رشد سپاه اسلام اظهار داشت: انتقام سختی در انتظار آنان خواهد بود.
 
آیت الله خاتمی بیان کرد: جریان تکفیری داعش 4 عنوان فقهی برای اعدام دارند. این جریان مفصد فی الارض، محارب با خدا و رسول خدا، باقی و ناصبی هستند و انشاالله تمامی آنها و بخصوص شمری که شهید حججی را به شهادت رساند قلع و قمع خواهند شد.
 
وی با اشاره به اینکه خون شهید کوثر است، اظهار داشت: سردار جعفری بیان داشتند که ما 30 هزار جوان مانند شهید حججی داریم. خون پاک شهدا سرمایه نفیس این کشور است و کمترین توهین به این خونها شرکت در جنایت داعش است.
 
امام جمعه موقت نمازجمعه تهران با اشاره به جلسات بررسی صلاحیت وزرا در مجلس افزود: تا به حال گفتگوها و نقدهای سازنده ای صورت گرفته است. همچنین به وزرا احتمالی که انتخاب خواهند شد اعلام می دارم که شما را به خدا قدرت خود را در خدمت دین، معنویت و ارزشها به کار گیرید و به عنوان نفرات اول عرصه کلان خدمت به مردم خدمت کرده و جناح مداری و حزب مداری را سرلوحه کار خود قرار ندهید.
 
آیت الله خاتمی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به همه مسئولین اظهار داشت: متدینین و انقلابی ها را با عنوان های تندرو و افراطی نخوانید که اینان هستند که در حوادث به کار می‌آیند و اینکه کسانی را که خدمت کرده و لیاقت دارند، به خاطر رأی به رقیب در انتخابات کنار نگذارید.
 
وی در توصیه ای به مسئولین اظهار داشت: فتنه خط قرمز است و از حامیان فتنه در پستهای مختلف استفاده نکنید.
 
امام جمعه موقت نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه تمام دولتهای بعد از انقلاب مشروعه هستند، گفت: تنفیذ ولایت بر دولت‌ها باعث مشروعه شدن انهاست و وظیفه تمام ما حمایت ناصحانه و نقد سازنده است و اپوزیسیون دولت بودن در جمهوری اسلامی جایی ندارد.
 
آیت الله خاتمی با اشاره به کشتار شیعیان در میرزاولنگ افغانستان تصریح کرد: شیعه کشی در افعانستان را محکوم کرده و خاطرنشان می کنم که جمهوری اسلامی هم از گروه های شیعه و غزه سنی حمایت می کند و با شیعه کشی و سنی کشی در جهان اسلام مخالف است.
 
وی با اشاره به تظاهرات نژادپرستانه در آمریکا تأکید کرد: آمریکا بزرگترین کشور در زیرپا گذاشتن حقوق بشر است و عدم محکومیت رئیس جمهور آمریکا نسبت به نژادپرستان نشان از این موضوع دارد.
 
امام جمعه موقت نمازجمعه تهران با اشاره به اقدام تروریستی داعش در بارسلون اظهار داشت: اگر بشریت می خواهند از دست داعش راحت شوند به دولتهای خود فشار بیاورند.
 
آیت الله خاتمی در پایان سالروز بازگشت آزادگان به کشور و همچنین 30 مرداد سالروز گرامیداشت مساجد را تبریک گفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.