ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38027
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

اجرای تئاتر «می شنوی؟ داره صدا می زنه؟» در اراک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، تئاتر نمایشی «می شنوی؟ داره صدا می زنه؟» کاری از گروه هنری فریاد تجربه به همت و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و انجمن هنرهای نمایش ایران دفتر استان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، تئاتر نمایشی «می شنوی؟ داره صدا می زنه؟» کاری از گروه هنری فریاد تجربه به همت و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و انجمن هنرهای نمایش ایران دفتر استان مرکزی است.
 این نمایش به نویسندگی و کارگردانی بهمن پارسا آرا و با بازیگری مهناز سبزچی و بهمن پارسا آرا از 26 تا 30 مرداد ماه جاری در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی طبقه منفی دو در دو سانس اجرا می شود.
 بر اساس گزارش ایکنا این تئاتر در اراک خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیده به میدان مقاومت، بعد از مجتمع ورزشی شهرداری اراک خیابان موزه (پشت یادمان شهدای گمنام) در حال برگزاری است.
این نمایشنامه با محوریت دفاع مقدس و به زندگی خانواده شهدا (همسر شهید، فرزند شهید، مهریه همسر شهید و… ) می پردازد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.