ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 38048
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • 207 بازدید
  • ارسال توسط :
معجزه کدو در پیشگیری از سرطان و ام اس+ اینفوگرافیک

معجزه کدو در پیشگیری از سرطان و ام اس+ اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کدو ارزش تغذیه‌ای زیادی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است. کدوسبز حاوی درصد آب است و سرعت متابولیسم یا سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برد به همین دلیل در کاهش وزن و لاغری موثر است و خطر ابتلا به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کدو ارزش تغذیه‌ای زیادی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است. کدوسبز حاوی درصد آب است و سرعت متابولیسم یا سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برد به همین دلیل در کاهش وزن و لاغری موثر است و خطر ابتلا به ام اس و سرطان کولون (روده بزرگ) را کاهش می‌دهدو حاوی عناصر ضد سرطانی است.

بیشتر موادمغذی موجود در کدو سبز در پیشگیری از آترواسکلروزیس (گرفتگی‌عروق) و بروز بیماری‌های قلبی در دیابتی‌ها نقش دارد، این ماده غذایی قاتل فشارخون بوده و در کاهش خطر بروز حمله قلبی و سکته‌مغزی بسیار تاثیرگذار است.

کدوسبز از اکسیداسیون کلسترول که یکی از دلایل اصلی تجمع کلسترول در دیواره رگ‌های خونی و گرفتگی عروق است جلوگیری می‌کند و در کاهش‌وزن و لاغری موثر است.

کدوسبز حاوی ترکیبات ضدپیری است و موجب تقویت‌حافظه می‌شود و در کاهش مشکلات وابسته به سن به تا ۴۰ درصد نقش دارد و آسم را درمان و عصاره کدوسبز به تخفیف علائم بزرگی خوش‌خیم پروستات کمک می‌کند علاوه بر این مس موجود در این سبزی به کاهش علائم دردناک آرتریت روماتوئید کمک می‌کند.      معجزه کدو در پیشگیری از سرطان و ام اس+ اینفوگرافیک  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.