ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38054
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
خون پاک شهید حججی موجی از غرور  و شجاعت در کشور ایجاد کرد

خون پاک شهید حججی موجی از غرور و شجاعت در کشور ایجاد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی میدانی در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهارداشت: پیامبر اکرم (ص) به علی (ع) فرمود : ایمان مومن کامل نمی شود مگر خصلت هایی در فعل و عمل و نیت و باطن و ظاهراً و اشکار گردد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی میدانی در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهارداشت: پیامبر اکرم (ص) به علی (ع) فرمود : ایمان مومن کامل نمی شود مگر خصلت هایی در فعل و عمل و نیت و باطن و ظاهراً و اشکار گردد.

وی ادامه داد: مومن اندیشه اش بسیار متحری و پویاست افکارش متحجّر و بعضاً جامد و راکد نیست بلکه دائماً در جولان است همیشه فکر می کند و جایگاه تازه ای می رسد.

موسوی میدانی به صفت دوم  انسان پرداخت و گفت:
مومن واقعی  جوهری الذکر است ذاتاً متذکر و به یاد خدا است.

وی گفت: یاد الهی از نزدیک ترین مسیرهای قرب و نزدیکی به پروردگار عالم است.

امام جمعه موقت بوستان اضافه کرد: معنای حقیقی ذکر و یاد خدا آن است که انسان در هر موفقیّتی که هست در حال اطاعت و بندگی خداوند باشد و خدا را فراموش نکند .

وی سپس به شهادت مظلومانه پاسداران اسلام  پرداخت  و اظهارداشت: گروه تروریستی داعش در روزهای اخیر مرتکب جنایتی فجیح و غیر انسانی شد که در هیچ قاعده و قانون اسلامی حتی انسانی نمی گنجد و آن شهادت مظلومانه و در عین حال مقتدرانه پاسدار شهید السلام شهید محسن حججی اگر چه آن ها به زعم باطل خود می خواستند انتقامی از شکست های خود گرفته و ایجاد رعبی در دل رزمندگان اسلام ایجاد کنند.

موسوی میدانی ادامه داد: خون  پاک و اخلاص و مظلومیت این شهید بزرگوار  باعث ایجاد موجی از غرور شجاعت ،ایستادگی،مقاومت و افتخار به وجود دلاور مردانی از این  مرزوبوم شد.
وی اضافه کرد: به طور کلی یکی از رسانه های آمریکایی گزارش داده که شهادت محسن حججی پاسدار شهید مدافع حرم ایرانی ها را متحد کرده است  و شاهد بودیم که   سردار سلیمانی پس از شهادت شهید پیام داد که انتقام شهید گرفته خواهد شد.

خطیب جمعه بوستان در پایان به آغاز فعالیت پنجمین دوره  شورای های اسلامی شهر وروستا اشاره کرد وضمن پرواختن به شرح و وظایف شوراها گفت :بنده آغاز فعالیت پنجمین دوره شورای های اسلامی شهر وروستا را تبریک و آنرا به فال نیک میگیرم و امیدوارم در راستای خدمت به مردم ذره ای از وظایف خود فاصله نگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.