ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38068
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایندگان به وزاری انقلابی و مومن رأی اعتماد دهند/رئیس‌جمهور به وعده‌های انتخاباتی‌اش جامه‌عمل بپوشاند

نمایندگان به وزاری انقلابی و مومن رأی اعتماد دهند/رئیس‌جمهور به وعده‌های انتخاباتی‌اش جامه‌عمل بپوشاند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز‌جمعه زاهدان اظهار داشت: وزرای دولت دوازدهم توسط حجت‌الاسلام روحانی به مجلس معرفی شدند و نوبت رأی اعتماد به آنها فرا رسیده که در این مرحله مردم از نمایندگان خود انتظار دارند در رأی اعتماد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز‌جمعه زاهدان اظهار داشت: وزرای دولت دوازدهم توسط حجت‌الاسلام روحانی به مجلس معرفی شدند و نوبت رأی اعتماد به آنها فرا رسیده که در این مرحله مردم از نمایندگان خود انتظار دارند در رأی اعتماد به وزرا نهایت دقت را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نمایندگان باید در دادن رأی اعتماد به وزرا دقت کنند که به افراد انقلابی، مومن و با اخلاص رأی دهند تا در مسیر حل مشکلات مردم و به ویژه قشر محروم کشور گام بردارند؛ در واقع افرادی باید از مجلس رأی اعتماد بگیرند که ادامه دهنده راه شهید رجایی باشند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در جریان انتخاب وزرا هیچ فشاری روی او نبوده، بنابراین در چنین شرایطی مردم انتظار دارند نمایندگان آنها به وزرایی رأی اعتماد دهند که حزبی و جناحی نبوده و به فکر حل مشکلات باشند.

امام جمعه زاهدان افزود: مردم انتظار دارند وزرایی از مجلس رأی اعتماد بگیرند که با اتکا به امام زمان(عج) در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گام بردارند، چرا که بدون شک عمل به رهنمودهای ایشان کشور را به سوی نقطه امن پیش می‌برد و موجب سربلندی ملت ایران می‌شود.

آیت‌الله سلیمانی تاکید کرد: امروز زمان آن فرا رسیده که رئیس جمهور با تکیه بر تجربه 4 ساله خود در اداره امور اجرایی کشور به همه وعده‌هایی که پیش از انتخابات و در زمان انتخابات به مردم داده جامه‌عمل بپوشاند و ما هم امیدواریم که او در این مسیر موفق شود.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل رئیس جمهور با دیگر قوا، افزود: تعامل همه جانبه روسای 3 قوه تنها راه قرار گرفتن کشور در مسیر پیشرفت و آبادانی است و مردم انتظار دارند قوای مقننه، قضائیه و مجریه در آینده کاملاً هماهنگ و متحد عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن حججی، اظهار داشت: اراده و شهامت این شهید بزرگوار در لحظه شهادت در تمام رسانه‌های داخلی و خارجی انعکاس عجیبی داشت و دنیا را تکان دارد.

آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه وصیت‌نامه شهید حججی ثابت کرد شهدا با فرشتگان در ارتباط هستند، افزود: امیدواریم خداوند متعال ریشه داعش و دیگر شیاطین و دشمنان اسلام را به سرعت بخشکاند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.