ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38103
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
رسانه‌های غرب جنایات آل سعود را منتشر کنند/ آمریکا در آستانه وقوع جنگ داخلی قرار دارد

رسانه‌های غرب جنایات آل سعود را منتشر کنند/ آمریکا در آستانه وقوع جنگ داخلی قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به سالروز "دحوالارض" اظهار داشت: در این روز خداوند زمین را از محل کعبه گسترش داد و روز بسیار شریف و با فضیلتی است و روزه در این روز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به سالروز "دحوالارض" اظهار داشت: در این روز خداوند زمین را از محل کعبه گسترش داد و روز بسیار شریف و با فضیلتی است و روزه در این روز ثواب هفتاد سال روزه بوده و معادل کفاره هفتاد سال روزه است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به دخالت و نفوذ عربستان در عراق و حمایت از داعش تصریح کرد: نیروهای عربستان به دلیل این دخالت با نیروهای عراقی وارد مذاکره شدند و نیروهای عراقی نیز چندین شرط را تعیین کردند که از جمله این شروط جبران خسارات وارده و توقف حمایت مالی از داعش بوده  است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر بیدارشدن رسانه‌های غرب نسبت به انتشار و آشکارشدن جنایات آل‌سعود ابراز داشت: دولت آل‌سعود یکی از شهرک‌های خود یعنی العوامیه را به بهانه‌های واهی تخریب کرده است.

عضو جامعه مدرسین قم با بیان اینکه آمریکا در آستانه وقوع جنگ داخلی قرار دارد، بیان کرد: 900 گروه نژادپرست در ایالت‌های مختلف آمریکا علیه مسلمانان فعال شده و عملیات خشونت بار و قتل انجام می‌دهند و این موضوع نیز توسط مقامات سازمان ملل محکوم شده است.

وی ضمن اشاره به پیدایش داعش توسط آمریکا و غرب اذعان داشت: داعش پس از شکست در سوریه و عراق به سمت کشورهای سازنده خود برمی‌گردند و این موضوع سبب ایجاد صحنه‌ای تاریک برای غرب شده است.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به شهادت شهید حججی تاکید کرد: روح بلند شهید حججی همانند روح بلند یاران امام حسین (ع) در کربلا بود که همگان را در سراسر جهان به تعظیم وا داشت زیرا دنیا در مقابل آنان هیچ است و اقتصاد و تجارت و دینار و درهم نمی‌توانند آنان را تسخیر کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.