ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38156
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش با چتر حمایت‌ آمریکا به جان ملت‌ها افتاده است

داعش با چتر حمایت‌ آمریکا به جان ملت‌ها افتاده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» امروز 27 مرداد ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: حضرت ابراهیم (ع) الگوی مناسبی در مبارزه با مشرکین و کفار است. وی افزود: مسلمانان در دنیای امروز بایدی همانند این الگو، در برابر آمریکا و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» امروز 27 مرداد ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: حضرت ابراهیم (ع) الگوی مناسبی در مبارزه با مشرکین و کفار است.

وی افزود: مسلمانان در دنیای امروز بایدی همانند این الگو، در برابر آمریکا و نظام سلطه زمان خویش ایستادگی کنند و بر ایمان و فرهنگ اسلامی پایدار بمانند.

نکونام تصریح کرد: این پیامبر بزرگوار با شکستن بت‌ها به همگان نشان داد که هر چیز غیر از خدا پوچ است و باید همواره به خداوند پیوست.

وی با اشاره به این‌که اسلام دین محبت است اما دوستی و تعامل با دشمنانی که درصدد نابودی فرهنگ و دین هستند، نباید صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در آیات قرآن به صراحت و شفافیت آمده است که خداوند میان مسلمانان و این دشمنان فریبکار بغض و کینه را حاکم کرده است و این نشان از این است که تعامل باید با اهل رابطه و تعامل انجام شود.

نکونام با بیان این‌که قصه‌های قرآنی تنها برای بازگو کردن نیست و می‌توان از آن‌ها پند و عبرت گرفت و مومن باید با شنیدن این داستان‌ها راه رستگاری را بیاموزد و حق را بشناسد، گفت: این قصه‌ها دل مومن و ایمان را محکم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: 28 مرداد ماه سالروز فراموش ناشدنی و نمونه‌ای از جنایات آمریکا در ایران است که موجب شد حداقل 35 سال دیگر چنگال خونین ظلم در کشور حفظ شود.

نکونام خاطرنشان کرد: داعش با چتر حمایت‌ آمریکا به جان ملت‌ها افتاده است و بسیار وحشیانه عمل می‌کند و حاصل آن شهادت «محسن حججی» است که معصوم و مظلوم سر بریده شد.

وی ادامه داد: آمریکا چهره مبارزه با تروریسم به خود گرفته است و با همین عنوان دست به جنایت می‌زند.

نکونام با اشاره به 30 مردادماه که مصادف با آتش زدن مسجدالاقصی است، اظهار کرد: جهان اسلام و بشریت به مسجد، دین و قرآن بی‌تفاوت نیست و هرچه دشمنان تلاش کردند به دست مسلمانان را از این مسجد کوتاه کنند موفق نبودند و به فضل الهی موفق نخواهند بود.

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری گفت: در تراز اسلامی باید مساجد مورد توجه بیشتر قرار گیرد و با حضور در آنان و احساس مسئولیت نسبت به مساجد، هجمه‌های فرهنگی خنثی شود.

وی تصریح کرد: 31 مردادماه سالروز صنعت دفاعی است و به فضل پروردگار این کشور در این زمینه موفق عمل کرده است و قطعاً ملتی که به این مهم اهمیت دهد طعمه دشمن نخواهد شد.

نکونام با بیان این‌که اول ذی‌القعده روز ازدواج امام علی(ع) و صدیقه کبری است، افزود: امروزه شکل‌گیری خانواده یک ضرورت محسوب می‌شود و دولت باید تسهیلات لازم برای ازدواج جوانان را فراهم کند.

وی اضافه کرد: مشکلاتی همانند نبود شغل نباید مانع تشکیل خانواده شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: روز بزرگداشت ابن‌سینا، روز پزشک نامیده شده است و باید دولت برنامه‌ریزی لازم برای نظام سلامت که رکن مهم جامعه هستند، انجام دهد که جسم و روح دو بال برای جامعه هستند.

وی تصریح کرد: آغاز کار دولت دوازدهم در دو شهریور ماه سال جاری است و توصیه این است که هر دولت در کار خویش و خدمت به مردم خلاقیت ایجاد کند تا این عمل ماندار بماند.

نکونام با اشاره به 29 ذی‌القعده که شهادت امام جواد(ع) است،یادآور شد: این امام آیتی از آیات پروردگار است و در سن هفت سالگی به مقام امامت رسید و معجزات بسیاری را در همین سن نشان داد. 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.