ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38160
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
هر وقت به آمریکا اعتماد کردیم ضربه خوردیم

هر وقت به آمریکا اعتماد کردیم ضربه خوردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از فردوس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی درخطبه های این هفته نماز جمعه فردوس، شهادت شهید حججی را موجب درک بهتر مردم از صحنه کربلا و شهادت امام حسین(ع) برشمرد و اظهار داشت: در این حادثه در حقیقت داعشی اسیر اقتدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از فردوس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی درخطبه های این هفته نماز جمعه فردوس، شهادت شهید حججی را موجب درک بهتر مردم از صحنه کربلا و شهادت امام حسین(ع) برشمرد و اظهار داشت: در این حادثه در حقیقت داعشی اسیر اقتدار و صلابت این شهید بود و ثابت کرد جوانانی که انقلاب و جنگ را درک نکرده اند حاضرند برای حفظ اسلام جان خود را فدا کنند.

وی با اشاره به زیر سوال بردن حمله موشکی سپاه به مقر داعش و ربط آن به شهادت شهید حججی توسط یکی از روزنامههای کشور تاکید کرد: در حالی که تمام دنیا اقتدار ایران در برابر داعش را تحسین کرد، اینگونه رفتارها نتیجه غیر انقلابی عمل کردن مسئولان است و از قوه قضائیه میخواهیم با چنین افکار منحرفی برخورد جدی شود.

خطیب نماز جمعه فردوس با بیان اینکه خشکسالی‌های متوالی امکان دریافت زکات از گندم و جو را به حداقل رسانده گفت: شایسته است کشاورزان نسبت به پرداخت زکات مستحبی اقدام و افراد متمکن نیز بدانند که محرومین در اموال آنها سهمی دارند.

بابایی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد(ع) اضافه کرد: آن حضرت درسن کم بر تمام علمای زمان خویش فائق آمد که نشان از عظمت و جایگاه رفیع علمی امام داشت.

وی به بیان دیدگاه اسلام درباره ازدواج پرداخت و تاکید کرد: اسلام به والدین سفارش می کند فرزندانتان را همسر دهید و هرگز از فقر نترسید زیرا هیچ کاری مبارک تر از ازدواج  در اسلام نیست.

وی مهریه و جهیزیه‌های سنگین، شروع زندگی با گناه، اسراف در مراسمهای عروسی، تحقیق ناکافی در برخی ازدواجها که به طلاق منجر میشود، دسترسی بی قید و شرط جوانان به فضای مجازی و دخالت بیجای خانوادهها در زندگی زوجهای جوان را از آسیب های ازدواج بر شمرد.

بابایی خاطرنشان کرد:در حالی که در سایر شورها برای دسترسی جوانان به برخی سایت ها در فضای مجازی محدودیت هایی گذاشته شده متاسفانه در کشور ما دسترسی آزادانه به فضای مجازی، بسیاری از آسیب ها را برای دختران جوان به همراه دارد که هوشیاری خانواده ها را می طلبد.

شهدای مدافع حرم و امنیت جز جهادگران فی سبیل الله هستند

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حدادیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بشرویه اظهار داشت: در احادیث و روایات متعددی برای منزلت انسان ها آمده است که جهادگران فی سبیل الله در راه خداوند از جان و مال خود می گذرند و در جایگاه احدیت مقام والایی دارند.

حدادیان افزود: شهدای مدافع حرم و امنیت جز جهادگران فی سبیل الله هستند که برای دفاع از اسلام و آرمان های معنوی در برابر استکباریان می ایستند.

امام جمعه موقت بشرویه شهادت مدافع حرم محسن حججی دلاورمند اسلام را تسلیت گفت و اظهار داشت: وجود اینگونه انسان ها با خلوص دل به سرزمین هایی می روند که دور از خانواده با استکباران جهانی می جنگند تا گوشه ای از اسلام و حرمین مطهرین آسیبی وارد نشود.

حجت الاسلام و المسلمین  حدادیان گفت: امروزه تن تمام گروه های تروریستی و تکفیری می لرزد و روز به روز بر نابودی این گروه ها چیزی نمانده است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی گفت: اسرا و آزادگان ما نماد یک ملتی با استقامت و صبر بودند که در چنگ بعثی ها مقاومت کردند و آزادانه از این سرزمین دفاع کردند.

دانش آموزان مقام آورکشوری شهرستان بشرویه  از سوی دفتر امام جمعه این شهرستان بین دو نماز تجلیل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.