ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 38198
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت «حججی» تنفر مردم نسبت به داعشیان را نشان داد

شهادت «حججی» تنفر مردم نسبت به داعشیان را نشان داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، آیت الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: طبق روایات بزرگترین دشمن انسان نفس اماره‌ای است که در کالبد بدن قرار دارد. نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که خداوند انسان‌ها را با خوبی‌ها و بدی‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، آیت الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: طبق روایات بزرگترین دشمن انسان نفس اماره‌ای است که در کالبد بدن قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که خداوند انسان‌ها را با خوبی‌ها و بدی‌ها امتحان می‌کند، ادامه داد: خداوند انسان‌ها را به دو کیفر نرم و سخت در دنیا مورد آزمایش و عذاب قرار می‌دهد.

طباطبایی‌نژاد با بیان این‌که یکی از عذاب‌های خدواند عذابی است که درد ندارد و آن مهر بر قلب، گوش و چشم است، تصریح کرد: خداوند به قلب برخی آدمیان پلمب می‌زند و آن‌ها افرادی هستند که به اصطلاح کافران به جهود شده‌اند و اگرچه به ظاهر می‌بینند و می‌شوند اما در حقیقت از درک واقعیت عاجزند.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه  این عذاب برای کفار جهود و منافق است اما برای مومن نیز اتفاق می‌افتد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به این‌که خداوند قلب‌ها را هدایت می‌کند مگر این‌که قلب انسانی به سیاهی کشیده شود و نافرمانی کند، افزود: گناه، قلب را زنگار می‌کند و مانع درک حقیقت می‌شود.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به مراسم شهید «محسن حججی» که با استقبال  و جمعیت فراوانی صورت گرفت، گفت: یکی از عواملی که منجر شد شهادت این جوان در سراسر کشور هیجان به وجودآورد خلوص شهید بوده است.

وی ادامه داد: با این اقدام شهید حججی مردم  تنفر خود را از داعشیان نشان دادند و این در حالی بود که «هنری کیسینجر» به ترامپ نصیحت کرد که در صورتی که می‌خواهی ایران در خاورمیانه نفوذ نداشته باشد باید داعش را حفظ کرد.

امام جمعه اصفهان افزود: امروز دحو الارض است و در این روز زمین از مرکز  مکه گسترش یافته است و روز ولادت حضرت موسی و مسیح نیز است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به کودتای 28 مرداد، خاطرنشان کرد: باید از روزهایی مانند 28 مرداد درس بگیریم که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد.

وی با اشاره به فعالیت شهرداری اصفهان ادامه داد: شخصاً از زحمات شبانه‌روزی دکتر «مهدی جمالی‌نژاد» قدردانی می‌کنم، شهردار اصفهان از جمله افرادی هستند که به جز تلاش و خدمت به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.